Με αφορμή τη μεγάλη γιορτή των Τριών Ιεραρχών στις 30 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη κατάνυξη ο εκκλησιασμός των μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας στον Ιερό Ναό του Αγίου Στεφάνου Εξοχής.
Η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη στους τρεις φωτισμένους πατέρες της Εκκλησίας και προστάτες των γραμμάτων, τον Μέγα Βασίλειο, τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιερό Χρυσόστομο. Οι Τρεις Ιεράρχες δεν υπήρξαν μόνο μεγάλοι διδάσκαλοι της πίστης, αλλά και σπουδαίοι υπερασπιστές της παιδείας και της μόρφωσης, γεφυρώνοντας την ελληνική φιλοσοφία με τον χριστιανισμό.
Στον εκκλησιασμό, οι μαθητές άκουσαν με προσοχή το κήρυγμα του ιερέα, ο οποίος τόνισε τη σημασία της αγάπης για τη μάθηση, της καλλιέργειας της αρετής και της συμπόνιας προς τους συνανθρώπους μας. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη σεβασμό και όπως πάντα τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη λειτουργία με ευλάβεια.
Με αυτή την εμπειρία, οι μαθητές επέστρεψαν στο σχολείο έχοντας στις καρδιές τους το μήνυμα της ημέρας: να αγαπούν τη μάθηση και να γίνονται κάθε μέρα καλύτεροι άνθρωποι.































