Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο μας πραγματοποίησε σχετικές δράσεις για να τιμήσει τους μεγάλους προστάτες της παιδείας. Τα παιδιά του κεντρικού κτηρίου παρακολούθησαν τη δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Στεφάνου, σε μια ιδιαίτερα κατανυκτική ατμόσφαιρα.
Στη συνέχεια, όλες οι τάξεις παρακολούθησαν παρουσιάσεις και συμμετείχαν σε δραστηριότητες σχετικές με το θέμα, γνωρίζοντας τη ζωή και το έργο του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη του Χρυσοστόμου.
Η ημέρα αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για μαθητές και μαθήτριες να προβληματιστούν γύρω από τις αξίες της γνώσης, της προσφοράς και του σεβασμού, που παραμένουν επίκαιρες μέχρι σήμερα.
































