Αρχική » 2024 » Φεβρουάριος » 15
Αρχείο ημέρας 15 Φεβρουαρίου 2024
Εκπαιδευτική επίσκεψη Δ και Ε
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ και Ε τάξεων με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Χαιροπούλου Ευαγγελίας και κ. Βουλγαρίδη Στέφανου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή. Πρώτος σταθμός το Ενυδρείο της Ρόδου και δεύτερος το Δημαρχιακό Μέγαρο. Ευχαριστούμε ειλικρινά όλους όσοι συνέβαλαν στην ξενάγηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας.
Υγιεινό πρωινό
Ένα όμορφο, υγιεινό πρωινό αγάπης από τους μαθητές και μαθήτριες της Δ τάξης. Μέλι, φρέσκιες φράουλες, σπιτικά τρουφάκια, φρεσκοι χυμοί, χειροποίητα κέικ, φρούτα και κρέπες είχαν την τιμητική τους. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και μαθήτριες για τη σκέψη, τους γονείς και την εκπαιδευτικό κ. Χαιροπούλου Ευαγγελία για την υποστήριξη!!!



