Αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά με μια αγκαλιά γεμάτη καλοκαίρι!
Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, αφήνοντάς μας γεμάτους όμορφες αναμνήσεις, εμπειρίες και συναισθήματα. Μια χρονιά γεμάτη μάθηση, δημιουργία, συνεργασία και αμέτρητα χαμόγελα που θα μας συντροφεύουν για πολύ καιρό. Στις σχολικές μας αίθουσες αποκτήσαμε νέες γνώσεις, ανακαλύψαμε νέους κόσμους μέσα από τα βιβλία και μάθαμε να συνεργαζόμαστε, να προσπαθούμε και να εξελισσόμαστε. Όμως το σχολείο δεν είναι μόνο μαθήματα και εργασίες. Είναι οι φιλίες που δυναμώνουν, οι στιγμές που μοιραζόμαστε, τα γέλια στα διαλείμματα και οι μικρές καθημερινές στιγμές που κάνουν τη σχολική ζωή ξεχωριστή. Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς συμμετείχαμε σε δράσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και δημιουργικές δραστηριότητες που μας έδωσαν την ευκαιρία να εκφραστούμε, να ευαισθητοποιηθούμε και να μάθουμε μέσα από την εμπειρία. Οι εκδρομές και οι επισκέψεις μας γέμισαν εικόνες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις, ενώ κάθε κοινή μας προσπάθεια απέδειξε πως όταν συνεργαζόμαστε μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Κοιτάζοντας πίσω, θυμόμαστε πρόσωπα χαρούμενα, στιγμές συγκίνησης, επιτυχίες μικρές και μεγάλες, αλλά και τις δυσκολίες που ξεπεράσαμε μαζί. Κάθε μέρα είχε κάτι να μας διδάξει και κάθε εμπειρία άφησε το δικό της αποτύπωμα στην καρδιά μας. Καθώς αποχαιρετούμε τη φετινή σχολική χρονιά, κρατάμε όλα όσα μας ένωσαν και μας έκαναν καλύτερους. Ευχαριστούμε τους μαθητές μας για τη ζωντάνια, τον ενθουσιασμό και την προσπάθειά τους. Από τον Σύλλογο Διδασκόντων 2025-2026 του Δημοτικού Σχολείου Έλους : Καλό Καλοκαίρι σε όλους!

























