Μετά την όμορφη επίσκεψη των μαθητών της Β’ και Γ’ τάξης στο ΚΑΠΗ του Δήμου μας, στο πλαίσιο των δράσεων για τον «Ενεργό Πολίτη», και τη ζεστή φιλοξενία που δεχτήκαμε, ήρθε η στιγμή να ανταποδώσουμε!
Γι’ αυτό προσκαλούμε τις αγαπημένες μας γιαγιάδες και τους παππούδες στο σχολείο μας, για να περάσουμε μαζί όμορφες και ποιοτικές στιγμές, γεμάτες αγάπη και σεβασμό.
Η παρουσία τους θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα γεμίσει το σχολείο μας με ιστορίες και χαμόγελα!
Μια ξεχωριστή συνάντηση γενεών στο σχολείο μας
Δράση Ενεργού Πολίτη από τη ΣΤ΄ τάξη: «ΑλλάΖΩ… Ενέργεια! Εξοικονομώ, δεν σπαταλώ!»
Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την ενεργή πολιτειότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας ανέλαβαν δράση, συμμετέχοντας σε ένα διαθεματικό και βιωματικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο: «ΑλλάΖΩ… Ενέργεια! Εξοικονομώ, δεν σπαταλώ!»
Η δράση στόχευε στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τη σημασία της υπεύθυνης κατανάλωσης ενέργειας, τόσο στον σχολικό όσο και στον οικογενειακό χώρο, καλλιεργώντας παράλληλα δεξιότητες συνεργασίας, συμμετοχής και κοινωνικής ευθύνης – στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον ενεργό πολίτη του σήμερα και του αύριο.
Η πρώτη επαφή των μαθητών με το θέμα έγινε μέσα από:
- Ψηφιακές διαδραστικές δραστηριότητες όπως ο Υπολογισμός του Ενεργειακού Αποτυπώματος
- Εποπτικό υλικό και βίντεο, που παρουσίαζαν τις ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
- Συζήτηση στο μάθημα των Φυσικών για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της ενεργειακής σπατάλης
Οι μαθητές αναγνώρισαν την ανάγκη αλλαγής στάσης και προβληματίστηκαν για το πώς μπορούν οι ίδιοι να συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
Η διερεύνηση ενισχύθηκε με επισκέψεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παύλιανης, Υπάτης – Στυλίδας και Άμφισσας:
- Στα ΚΠΕ Παύλιανης και Υπάτης – Στυλίδας, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά περιβαλλοντικά προγράμματα με θέμα την ενέργεια και την προστασία του περιβάλλοντος
- Στο ΚΠΕ Άμφισσας, επισκέφθηκαν και το Υδροηλεκτρικό Εργοστάσιο Άμφισσας, όπου παρακολούθησαν τη λειτουργία μιας καθαρής πηγής ενέργειας και συζήτησαν για τη συμβολή των υδροηλεκτρικών έργων στη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος
Με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, οι μαθητές διαμόρφωσαν το σχέδιο δράσης, οργανώνοντας τις επόμενες ενέργειες τους σε πέντε άξονες:
- Καταγραφή του ενεργειακού προφίλ του σχολείου
Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες ως «Ενεργειακοί Ντετέκτιβ». Κατέγραψαν τη χρήση ενέργειας σε διάφορους χώρους του σχολείου, μέσα από παρατηρήσεις, ερωτηματολόγια και συνέντευξη με τη Διευθύντρια. - Ανάλυση αποτελεσμάτων και κατάθεση προτάσεων
Στην ολομέλεια της τάξης, παρουσίασαν τα ευρήματά τους, συζήτησαν τα συμπεράσματα και κατέληξαν σε συγκεκριμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας - Δημιουργία Ομάδας Υπευθύνων Ενέργειας
Κάθε ομάδα ανέλαβε την ευθύνη ελέγχου συγκεκριμένων χώρων (τάξεις, διάδρομοι, εργαστήρια) και φρόντιζε για τη σωστή χρήση του φωτισμού και του εξοπλισμού. Με παρεμβάσεις όπου χρειαζόταν, συνέβαλαν στη μείωση της άσκοπης κατανάλωσης ενέργειας. - Αφίσα με τον “Ενεργειακό Κώδικα”
Οι μαθητές δημιούργησαν αφίσα Εξοικονόμησης Ενέργειας, την οποία παρουσίασαν και διαμοίρασαν ,την Ημέρα του Περιβάλλοντος, στις υπόλοιπες τάξεις - Διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Γεωγραφίας – Ταξίδι στην Ενεργειακή Ευρώπη
Στο πλαίσιο του project «Ταξιδιωτικό Γραφείο – Ανακαλύπτουμε τις χώρες της Ευρώπης», κάθε μαθητής ανέλαβε να παρουσιάσει την ενεργειακή κατάσταση της χώρας που του ανατέθηκε, εστιάζοντας σε ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας.
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης απέδειξαν ότι ο ενεργός πολίτης δεν παραμένει παρατηρητής, αλλά παίρνει θέση και αναλαμβάνει δράση! Με οδηγό τη γνώση και τη συνεργασία, έγιναν παράδειγμα υπεύθυνης συμπεριφοράς για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.
Mission X – Οι μαθητές της Β΄ τάξης Εκπαιδεύονται σαν Αστροναύτες
Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, οι μαθητές της Β’ τάξης συμμετείχαν και ολοκλήρωσαν με επιτυχία την αποστολή «Walk to the Moon», στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος Mission X του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) και της Διαστημικής Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου (UKSA), που υλοποιείται στην Ελλάδα μέσω του Γραφείου Ευρωπαϊκών Διαστημικών Εκπαιδευτικών Πόρων (ESERO). Σκοπός του προγράμματος είναι να εμπνεύσει τα παιδιά να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό και ενεργό τρόπο ζωής, μαθαίνοντας παράλληλα για την επιστήμη και το διάστημα.
Μέσα από διασκεδαστικές βιωματικές δραστηριότητες εκπαιδευτήκαμε σαν μικροί αστροναύτες και μάθαμε πως να φροντίζουμε το σώμα και την υγεία μας τόσο στο Διάστημα όσο και στη Γη. Έτσι μαζί με τις μασκότ μας, τη Luna και τον Leo, προσπαθήσαμε να φτάσουμε μέχρι το φεγγάρι διανύοντας 384.400
χιλιόμετρα! Για να τα καταφέρουμε, έπρεπε να γυμναστούμε, να φάμε σωστά και να σκεφτούμε σαν αληθινοί αστροναύτες!
Συμμετείχαμε σε πολλές αποστολές όπου:
- Μάθαμε για την υγιεινή διατροφή.
- Παρακολουθήσαμε βίντεο της NASA και συζητήσαμε για τα γεύματα των αστροναυτών, τη μορφή
και τις συσκευασίες τους . - Γυμναστήκαμε με "διαστημικές ασκήσεις" που ενδυναμώνουν μυς και οστά.
- Εξασκηθήκαμε στην ισορροπία και τον συντονισμό.
- Φυτέψαμε σπόρους και παρατηρήσαμε πώς μεγαλώνουν τα φυτά στο Διάστημα
Μέσα από το παιχνίδι, την εξερεύνηση και τη συνεργασία, εκπαιδευτήκαμε σαν αληθινοί αστροναύτες και αποκτήσαμε πολύτιμες γνώσεις για την υγεία, το σώμα μας και το διάστημα! Συμπληρώσαμε το βιβλίο των δραστηριοτήτων μας, παίξαμε, γελάσαμε, μάθαμε και… ναι ! Τώρα νιώθουμε έτοιμοι να γίνουμε οι αστροναύτες του μέλλοντος!
MissionX Mentor certificate (1) MissionX Team certificate 2024 (2)
Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ΄ τάξη: “Τα επαγγέλματα του μέλλοντος”
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δραστηριότητα με τίτλο «Τα επαγγέλματα του μέλλοντος». Στόχος της δράσης ήταν να ενισχυθεί η δημιουργικότητα, η φαντασία και η καινοτομική σκέψη των παιδιών, ενώ παράλληλα να καλλιεργηθεί η περιβαλλοντική συνείδηση μέσα από την επαναχρησιμοποίηση υλικών.
Η δραστηριότητα ξεκίνησε με μια ενδιαφέρουσα συζήτηση στην τάξη:
Τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω;
Ποια επαγγέλματα πιστεύω ότι θα υπάρχουν στο μέλλον;
Τα παιδιά μοιράστηκαν τα όνειρά τους, εμπνεύστηκαν από επαγγέλματα που ήδη γνωρίζουν, αλλά και φαντάστηκαν νέα, μελλοντικά επαγγέλματα που συνδυάζουν τεχνολογία, επιστήμη και κοινωνική προσφορά.
Το επόμενο βήμα ήταν ακόμα πιο δημιουργικό: οι μαθητές φαντάστηκαν πώς θα ήταν αν είχαν έναν ρομποτικό βοηθό στην εργασία τους και στη συνέχεια σχεδίασαν και κατασκεύασαν τα δικά τους ρομπότ χρησιμοποιώντας απλά ανακυκλώσιμα υλικά όπως: χαρτόκουτες, καπάκια, πλαστικά μπουκάλια, ρολά από χαρτί κουζίνας ή υγείας και άλλα επαναχρησιμοποιημένα αντικείμενα.
Μέσα από αυτή τη βιωματική προσέγγιση, τα παιδιά:
-
ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης,
-
εξοικειώθηκαν με έννοιες που σχετίζονται με το μέλλον της εργασίας και την τεχνολογία,
-
προβληματίστηκαν πάνω σε θέματα οικολογίας και βιωσιμότητας,
-
και κυρίως, διασκέδασαν και ένιωσαν περήφανα για τις δημιουργίες τους.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τον ενθουσιασμό, τη φαντασία και τη δουλειά τους. Το μέλλον… ανήκει σε αυτούς!
«Ό,τι μου είπε το βιβλίο…» Βιβλιοπεριπέτειες με τη Γ΄ τάξη στη Σχολική Βιβλιοθήκη
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν σε μια όμορφη φιλαναγνωστική δράση που τους έφερα ακόμα πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου!
Αρχικά, τα παιδιά επισκέφθηκαν τη σχολική βιβλιοθήκη, διάλεξαν μόνα τους το βιβλίο που τους τράβηξε την προσοχή από τα ράφια και ξεκίνησαν να το διαβάζουν εκεί, στον ήσυχο και φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης μας. Στη συνέχεια, πήραν το βιβλίο στο σπίτι, το ολοκλήρωσαν με τον δικό τους ρυθμό και κατέγραψαν τις σκέψεις τους στο φύλλο εργασίας «Το Βιβλίο που Διάβασα».
Ό,τι δεν πρόλαβαν να συμπληρώσουν στο σπίτι, το συνέχισαν με την καθοδήγηση της Υπεύθυνης μέσα στη βιβλιοθήκη. Και το πιο ωραίο;
Οι μαθητές παρουσίασαν με περηφάνια τις εργασίες τους στους συμμαθητές τους και μοιράστηκαν τι τους άρεσε, τι τους προβλημάτισε, τι θα έκαναν διαφορετικά, και ποιο μήνυμα θα θυμούνται από την ιστορία που διάβασαν. Τα παιδιά ανέλυσαν ιστορίες, εξέφρασαν προσωπικές απόψεις σκέφτηκαν διαφορετικές επιλογές, και κράτησαν το πιο σημαντικό μήνυμα που τους άφησε η κάθε ιστορία.
Μέσα από αυτή τη δράση, καλλιεργήσαμε τη φιλαναγνωσία με τρόπο δημιουργικό και προσωπικό. Γιατί κάθε παιδί έχει τη δική του φωνή και κάθε βιβλίο, μια μοναδική ιστορία να αφηγηθεί.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας βιβλιόφιλους!
Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο Δημοτικό Σχολείο Ελάτειας: Ατομική Υγιεινή – Διατροφή – Άσκηση
Με μεγάλη χαρά την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Ελάτειας μία διαδραστική και ουσιαστική παρουσίαση για όλους τους μαθητές και δασκάλους, με στόχο την ενίσχυση της γνώσης και της ευαισθητοποίησης γύρω από την Ατομική Υγιεινή, τη Διατροφή και την Άσκηση.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με διάλογο, μέσα από ερωτήσεις που απευθύνθηκαν στα παιδιά σχετικά με τις καθημερινές τους συνήθειες, όσον αφορά την καθαριότητα και τη διατροφή. Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών βοήθησε να διαπιστωθούν οι γνώσεις τους και να ενισχυθεί η προσωπική σύνδεση με τα θέματα που ακολούθησαν.
Ακολούθησε παρουσίαση με ενημερωτικό υλικό που κάλυψε βασικούς πυλώνες της υγιούς καθημερινότητας: την προσωπική υγιεινή (καθημερινή καθαριότητα σώματος), την υγιεινή της στοματικής κοιλότητας, τη σημασία του λουτρού καθαριότητας ,την υγιεινή των ρούχων, τη σωστή στάση σώματος και τις κατάλληλες ώρες ξεκούρασης και ύπνου.
Ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό κομμάτι της παρουσίασης ήταν η ενεργός συμμετοχή των μαθητών της Α’ Δημοτικού, οι οποίοι ανέλαβαν ρόλο μικρών δασκάλων και παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές – ανά τάξη και στους δασκάλους – τον σωστό τρόπο πλυσίματος των χεριών, δείχνοντας εμπράκτως τη σημασία της πρόληψης και της καλής υγιεινής.
Στη συνέχεια, προβλήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο με έμφαση: στη σωστή διατροφή, στον ισορροπημένο συνδυασμό τροφών ανά γεύμα, στο πώς φτιάχνουμε σωστά το πιάτο μας ώστε να είναι θρεπτικό και υγιεινό.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με ενημέρωση για τη σημασία της άσκησης στην καθημερινότητά μας,
επισημαίνοντας πως η κίνηση συμβάλλει στην υγεία, στη διάθεση και στη σωματική ευεξία των παιδιών.
Το κλείσιμο της εκδήλωσης έγινε με μια μικρή γιορτή και τραγούδι, αφήνοντας σε όλους ένα
αίσθημα χαράς, ενθουσιασμού και θετικής ενέργειας!
Δράση Ενεργού Πολίτη από την Α΄ τάξη : «Ποιοτική εκπαίδευση» – «Ευχές και δώρα από καρδιάς»
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια υπέροχη δράση ενεργού πολίτη, με σκοπό και στόχο να δείξουν ότι η αγάπη δεν είναι μόνο λέξη, αλλά και καθημερινή πράξη!
- Αρχικά δημιουργήσαμε όλοι μαζί ένα ποίημα, με λέξεις γεμάτες τρυφερότητα και νόημα, που τις
ανακαλύψαμε μόνοι μας. Ήταν λέξεις που μας έκαναν να σκεφτούμε τις μαμάδες μας, την καλοσύνη,
τη φροντίδα και τη ζεστασιά της αγκαλιάς. - Απαγγείλαμε το ποίημα ομαδικά με δυνατές, χαρούμενες φωνές, κίνηση και μουσική υπόκρουση
και κάναμε την καρδιά κάθε μαμάς να φτερουγίσει. - Χαρίσαμε ποιητικές αφιερώσεις και εικαστικές δημιουργίες με συναισθήματα, που φτιάξαμε με
πολλή φροντίδα, σαν μικρά λουλούδια από τα χέρια και την καρδιά μας. - Μοιράσαμε «Κουπόνια Πράξης Αγάπης» σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας καθώς και στους μαθητές του Νηπιαγωγείου. Κάθε κουπόνι ήταν μια μικρή αποστολή: να κάνουμε μια πράξη αγάπης –με μια αγκαλιά, με ένα φιλί, με ένα χαμόγελο, με μια μικρή αλλά σημαντική βοήθεια στο σπίτι, με την καλή μας συμπεριφορά…
- Όταν ο κάθε μαθητής «εξαργύρωνε» το κουπόνι του, πίσω του έπειτα έγραφε μια λέξη, μια πρόταση ή έκανε μια ζωγραφιά, περιγράφοντας το συναίσθημα της πράξης αυτής.
- Στο τέλος… συγκεντρώσαμε όλα τα κουπόνια και τα «αποτελέσματα της αγάπης» και τα ανακοινώσαμε στα παιδιά — σαν μικρούς θησαυρούς γεμάτους συναίσθημα, για να θυμούνται πως όταν προσφέρεις αγάπη, παίρνεις πίσω κάτι ακόμη πιο δυνατό!
Μάθαμε λοιπόν έμπρακτα πως η αγάπη είναι μια πράξη! Ο ενεργός πολίτης ξεκινά από την καρδιά μας…
Και πως, τελικά, η πιο μεγάλη γιορτή είναι αυτή που φτιάχνουμε μαζί!
Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Α΄ τάξης σε Εργαστήριο Κεραμικής
Την Τρίτη 27 Μαΐου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα κεραμοπλαστικής, κατά την επίσκεψή τους στο εργαστήριο κεραμικής Homo Ceramics, του χωριού μας. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον πηλό, γνώρισαν τα διαφορετικά είδη του –λευκό και πράσινο– και εντυπωσιάστηκαν από τις δυνατότητές του. Δημιούργησαν με τα χέρια τους ατομικά και ομαδικά έργα, από στολίδια μέχρι χρηστικά αντικείμενα. Ζωγράφισαν, πειραματίστηκαν, είδαν πώς αλλάζει το υλικό μέσα από τη φαντασία τους – ένα ποτήρι έγινε μπολ και το μπολ μεταμορφώθηκε σε πουλάκι! Ήταν μια μοναδική εμπειρία που έδωσε στα παιδιά χαρά, γνώση και δημιουργική έκφραση. Ευχαριστούμε θερμά τον υπεύθυνο του Homo Ceramics, κύριο Γεώργιο Αραμπατζή για την ευκαιρία να μάθουμε και να γνωρίσουμε αυτή την υπέροχη τέχνη της κεραμικής.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στο Γυμνάσιο Ελάτειας
Την Τρίτη 27 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Γυμνάσιο Ελάτειας, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασής τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Το Γυμνάσιο, το οποίο συστεγάζεται με το Ενιαίο Γενικό Λύκειο Ελάτειας, άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχθεί τους μελλοντικούς μαθητές του. Οι διευθύντριες και οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων καλωσόρισαν τα παιδιά με θέρμη και χαμόγελα. Ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους του Γυμνασίου από τη Διευθύντρια του Γυμνασίου, κυρία Λουκαδάκου.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους σχετικά με τη νέα τους σχολική ζωή. Οι εκπαιδευτικοί απάντησαν με προθυμία και ενθαρρυντικό πνεύμα, καλλιεργώντας ένα κλίμα ασφάλειας και προσμονής για το επόμενο βήμα της εκπαιδευτικής τους διαδρομής.
Ως ένδειξη εκτίμησης και σεβασμού, οι μαθητές προσέφεραν ένα συμβολικό δώρο: ένα λουλούδι σε κάθε σχολείο – Γυμνάσιο και Λύκειο – θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να ευχαριστήσουν για τη θερμή φιλοξενία και να στείλουν το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και συνεργασίας.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ένα μικρό κέρασμα από τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου, δημιουργώντας ένα ακόμα πιο ευχάριστο κλίμα γνωριμίας και επικοινωνίας.
Μια ξεχωριστή εμπειρία, γεμάτη ενθουσιασμό και θετική ενέργεια, που ενισχύει την αυτοπεποίθηση των μαθητών μας ενόψει της μετάβασής τους στο Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Γραβιά – Μια Ημέρα στο Κτήμα Κλέτσα
Την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια αξέχαστη εκπαιδευτική εκδρομή στη Γραβιά, με προορισμό το πανέμορφο Κτήμα Κλέτσα.
Στην επίσκεψη συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, ζώντας μαζί μια μέρα γεμάτη παιχνίδι, χαρά και επαφή με τη φύση. Η εξόρμηση αυτή αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία για χαλάρωση, συνεργασία και βιωματική μάθηση σε ένα φυσικό και ασφαλές περιβάλλον.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:
-
συμμετάσχουν σε αθλοπαιδιές και ομαδικά παιχνίδια,
-
αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας,
-
κινηθούν και να διασκεδάσουν στην ύπαιθρο,
-
και φυσικά, να περάσουν δημιουργικά και ευχάριστα τον χρόνο τους.
Το καταπράσινο τοπίο και η άρτια οργάνωση του Κτήματος συνέβαλαν στη θετική εμπειρία όλων. Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να είναι προσιτές, ασφαλείς και απολαυστικές για όλες τις ηλικίες. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε σκυταλοδρομίες, διασκεδαστικά ομαδικά παιχνίδια, αλλά και ελεύθερες δραστηριότητες στη φύση.
- Αρχική
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2025-2026
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2023-2024
- Διδακτικό προσωπικό 2023-2024
- Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς 2021-2022
- Διδακτικό Προσωπικό 2020-2021
- Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2024-2025
- Οι χώροι του σχολείου μας
- Επικοινωνία
- Μουσείο Σχολικής Ζωής
- Διδακτικό προσωπικό 2022-23
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
- Διδακτικό Προσωπικό 2024-2025
- Σχολική Βιβλιοθήκη «Οι Bιβλιοταξιδευτές»









































































