Την Τρίτη 13 Ιουνίου τα παιδιά του σχολείου μας παρουσίασαν ανά τάξη τραγούδια στα αγγλικά συνοδευόμενα από χορό και παιχνίδι ύστερα από την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού αγγλικών κ. Εύη Σαΐτη.
Στην συνέχεια, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ετοίμασε παιχνίδια για την διασκέδαση των παιδιών, όπου συμμετείχαν ανά 2 τάξεις. Όλα τα παιδιά στο τέλος έλαβαν μετάλλια και από έναν χυμό.
Μετά το πέρας των αθλητικών παιχνιδιών, ο σύλλογος μοίρασε στα παιδιά τις αναμνηστικές φωτογραφίες από τις τάξεις.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και κηδεμόνες για άλλη μία φορά για την όμορφη εκδήλωση που οργάνωσαν για τα παιδιά του σχολείου μας!



















































































