
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, το σχολείο μας οργάνωσε μια πολύπλευρη εκδήλωση, βασισμένη στην εργασία που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με τίτλο: «Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας».
Η εκδήλωση κατάφερε να μεταφέρει δυνατά μηνύματα ευαισθητοποίησης και υπευθυνότητας, τόσο προς τη σχολική κοινότητα όσο και προς την τοπική κοινωνία.
Η γιορτή ξεκίνησε με θεατρικό διάλογο και προβολή βίντεο για την αξία του νερού και την κλιματική αλλαγή. Στη συνέχεια ακολούθησαν οι αξιόλογες παρουσιάσεις των μαθητικών ομάδων, οι οποίες προσέγγισαν το θέμα μέσα από ποικίλες θεματικές ενότητες: τις χρήσεις και τη σημασία του νερού, την εξοικονόμηση, τη ρύπανση, τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, καθώς και την ατομική και συλλογική ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον.
Τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της περιβαλλοντικής ομάδας σε τρία προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΚΕΠΕΑ Στυλίδας-Υπάτης και Άμφισσας) απέδωσαν οι πολυμεσικές παρουσιάσεις με εικόνες και στιγμιότυπα από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Η καλλιτεχνική πλευρά των παιδιών εκφράστηκε μέσα από τραγούδι, παραδοσιακό χορό, ποίηση και τις αφίσες που είχαν δημιουργήσει με θέμα το νερό και το κλίμα. Αφηγήσεις και κείμενα από όλες τις δράσεις πλαισίωσαν τις παρουσιάσεις με ουσία και ευαισθησία.
Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η παρουσίαση της συνέντευξης που παραχώρησε η Δήμαρχος, αναδεικνύοντας την κατάσταση των υδάτινων πόρων στην περιοχή μας και το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Αισιόδοξη και συγκινητική υπήρξε η προβολή της πολυμεσικής δημιουργίας «Άνω Τιθορέα – Παρνασσός, εκεί που γεννιέται το νερό», η οποία άφησε ένα ηχηρό μήνυμα σύνδεσης με το φυσικό περιβάλλον.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παρουσίαση της συμμετοχής της μαθητικής ομάδας στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη, και της ψηφιακής δημιουργίας «Από το ποταμάκι της Παύλιανης, η φωνή του νερού για το μέλλον μας». Η προβολή «Στην Πόλη των πόλεων ένα Φως Ελπίδας για το Περιβάλλον» μας θύμισε στιγμές και εικόνες που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μας..
Συγχαρητήρια στην περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου – τη Δ΄ τάξη και την ομάδα της ΣΤ΄ – για την προσπάθεια, τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό τους!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μανιώτη Μόρφω












