Αρχεία ανά ημέρα: 25 Μαΐου 2022

Πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής “Ένα μήλο την ημέρα…”

Τη φετινή σχολική χρονιά όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείου Δήμου Θερμαϊκού, πραγματοποιήσαμε  πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής μέσα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Ευ Ζην”. Τίτλος του προγράμματος μας ήταν “Ένα μήλο την ημέρα…” και στόχος μας … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής “Ένα μήλο την ημέρα…”