Αρχεία ανά ημέρα: 7 Μαΐου 2021

Διαδικτυακή ομιλία με θέμα: «Διαχείριση της επιληψίας στο σχολικό περιβάλλον».

Μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία για εκπαιδευτικούς και γονείς θα διεξαχθεί το Σάββατο 22 Μαΐου, από τις 11:00 ως 13:00, με θέμα τη Διαχείριση της επιληψίας στο σχολικό περιβάλλον. Ομιλήτρια η κα Ευτέρπη Λ. Παυλίδου, M.D, MSc, Ph.D, παιδίατρος – παιδονευρολόγος, … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακή ομιλία με θέμα: «Διαχείριση της επιληψίας στο σχολικό περιβάλλον».