ΠΛΥΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Στις 7 Φεβρουαρίου, το Ειδικό Σχολείο Θερμαϊκού είχε τη χαρά να δεχτεί την επίσκεψη της κυρίας Χρυσαφίδου Αναστασίας, οδοντιάτρου στο Κέντρο Υγείας Ν. Μηχανιώνας. Γνωρίστηκε με τους μεγαλύτερους μαθητές του Σχολείου μας και ακολούθησε ένα διαδραστικό παιχνίδι με βοηθό τον Γουίλι τη χελώνα, μέσα από το οποίο οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν τη σημασία της σωστής διατροφής στην υγεία των δοντιών. Ο Γουίλι με ευχάριστο κι αστείο τρόπο βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν ποιες τροφές κάνουν καλό στα δόντια. Τον Γουίλι συνόδευε ο κύριος Μασέλας, που οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να του πλύνουν τα δόντια. Φυσικά μια τόσο όμορφη συνάντηση δεν θα μπορούσε να κλείσει χωρίς ένα τραγούδι «Για δόντια γερά, όχι γλυκά, πλύσιμο βούρτσισμα τακτικά».
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Χρυσαφίδου Αναστασία , κι ελπίζουμε να έχουμε ξανά τη χαρά της επίσκεψής της.

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.