ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ!!!
Ήρθε λοιπόν η μέρα να πούμε το δικό μας “αντίο” στους μαθητές/τριες μας! Πολλές αγκαλιές και φιλιά…δωράκια για να μας θυμούνται το καλοκαιράκι που θα είμαστε μακρυά τους και φυσικά τους τίτλους προόδου που θα τους θυμίζουν την υπέροχη χρόνια που περάσαμε μαζί τους!!! Σας ευχόμαστε να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι κ με το καλό να ξανά ανταμώσουμε!!






























