ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ!!!

Ήρθε λοιπόν η μέρα να πούμε το δικό μας “αντίο” στους μαθητές/τριες μας! Πολλές αγκαλιές και φιλιά…δωράκια για να μας θυμούνται το καλοκαιράκι που θα είμαστε μακρυά τους και φυσικά τους τίτλους προόδου που θα τους θυμίζουν την υπέροχη χρόνια που περάσαμε μαζί τους!!! Σας ευχόμαστε να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι κ με το καλό να ξανά ανταμώσουμε!!

349948563 220270024220340 3508613698015324576 n 350332374 220270434220299 5968958152513651220 n 349943694 220270234220319 4511001772101430758 n 349187246 220269987553677 3366672615164461210 n 348709644 220270170886992 2661140790033275196 n 348693582 220270317553644 3117017502581033054 n 348648398 220270264220316 3199038069804994573 n 348610880 220270207553655 2456639148379552224 n 347428312 220270357553640 2077696245957260835 n 347419293 220269950887014 9002584717067374734 n 347411931 220270104220332 4354198354367845439 n Αντιγραφή 347275654 220269134220429 6397980704652879489 n Αντιγραφή 347269615 220268964220446 3473501664742091243 n 347258560 220269007553775 6847334986322577449 n Αντιγραφή

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΚΕΡΚΙΝΗ

Λίγες μέρες πριν το κλείσιμο της φετινής μας χρονιάς δε θα μπορούσε να λήψει η ημερήσια εκδρομούλα μας στη λίμνη Κερκίνη!!! Παίξαμε στον υπέροχο πολυχώρο του “Ελωδία”..Ταΐσαμε τα ψαράκια της λίμνης…Κάναμε βόλτα με τη βάρκα..Ακούσαμε με ενθουσιασμό τις ιστορίες του Καπετάν Βασίλη και τραγουδήσαμε μαζί του!!! Σας ευχαριστούμε όλους που συνεισφέρατε για να γίνει η εκδρομή μας αξέχαστη και φυσικά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ που μας μετέφεραν με ασφάλεια και με μεγάλη προσοχή!! Και του χρόνου με υγεία!!

IMG 3039 IMG 3032 IMG 3016 IMG 3015 IMG 3013 IMG 2986 IMG 2959