Σήμερα μια ομάδα μαθητών μας επισκέφτηκε, συνοδευόμενοι από μέλη του προσωπικού του σχολείου μας, το φορέα εθελοντισμού Δίανθο.
Τα μέλη του φορέα μας υποδέχτηκαν και μας ξενάγησαν στο χώρο τους. Στη συνέχεια φυτεύσανε φυτά σε γλαστράκια για κάθε μαθητή και μαθήτρια μας.





