ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ …… ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ‘ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ’

Την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020 ομάδα 5 μαθητών φωτογραφήσαμε στο σχολείο μας τι πρέπει να φτιαχτεί γιατί η φυσική φθορά μπορεί να δημιουργήσει θέματα δύσκολα στην ασφάλεια των μαθητών μας, στα πλαίσια του προγράμματος

‘ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ’.

Η φωτογραφία είναι μέσο επικοινωνίας με τον κόσμο, είναι ο εσωτερικός διάλογος που αποκτά χρώμα και εικόνα.

Σκοπός η γνωριμία με την φωτογραφία και την ευαισθητοποίηση του μαθητή. Η φωτογραφία ενώνει τον ένα με τους πολλούς, ενδυναμώνει την αυτοπεποίθηση, την εμπιστοσύνη και την κοινωνικοποίηση. Ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και φωτογράφιση συναισθημάτων.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαμε στο πρόγραμμα είδαμε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του σχολείου μας, που χρειάζονται βελτίωση (π.χ τα σκαλοπάτια στην είσοδο του σχολείου), βάψιμο (π.χ τα πεζούλια και οι τοίχοι έχουν φθαρεί δημιουργώντας αισθητή διαφορά με το καινούργιο διπλανό κτήριο), ανακατασκευή (π.χ στην τραπεζαρία που τρώνε τα παιδιά, όταν βρέχει στάζει), αντικατάσταση (π.χ παγκάκια), αναδιαμόρφωση (π.χ της αυλής που μπαίνουν τα ταξί και στην ράμπα). Οι μαθητές μας φωτογράφησαν ότι δεν τους άρεσε με την βοήθεια του υπεύθυνου και των συμμετεχομένων στο πρόγραμμα.

Υπεύθυνος εκπόνησης προγράμματος: Δικόπουλος Παναγιώτης.

Συμμετέχοντες στο πρόγραμμα: 1. Βαγενά Κατερίνα,

  1. Κωστοπούλου Ευαγγελία.
  2. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση