Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκκλησιασμό στον Ιερός Ναός της περιοχής μας
για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, προστατών των γραμμάτων και της παιδείας.
Με την ευκαιρία της ημέρας, έγινε σύντομη αναφορά στη ζωή και το έργο τους, αναδεικνύοντας τη σημασία της γνώσης, της μόρφωσης και των αξιών που πρεσβεύουν.
Πρόσφατα σχόλια