Οι μαθητές είπαν τα κάλαντα

Στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Δημαρχείο και το Αστυνομικό Τμήμα της πόλης, όπου έψαλαν τα παραδοσιακά κάλαντα.

Ο Δήμαρχος και οι αστυνομικοί υποδέχθηκαν τα παιδιά με χαρά και τους ευχήθηκαν καλές γιορτές. Η δράση πρόσφερε όμορφες στιγμές και μετέφερε το γιορτινό μήνυμα των Χριστουγέννων στην τοπική κοινωνία.kalantaastynomias kalantadhmarcheio

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση