Άτυπο Εργαλείο Αξιολόγησης

Γενικά Για εκπαιδευτικούς

Περιγραφή εργαλείου: 

Η αξιολόγηση των μαθητών είναι από τα βασικότερα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε η μετέπειτα παρέμβαση να είναι στοχευμένη και ολοκληρωμένη. Στα πλαίσια της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων για το έτος 2021/2022 δημιουργήθηκε ένα άτυπο εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης, από τις: Γαλάνη Θεοδώρα (εκπ/κός ΠΕ71), Εφραιμίδου Νικολέτα (εκπ/κός ΠΕ71), Θεοχάρη Ιωάννα (εκπ/κός ΠΕ71), Τσότσου Βάια (εκπ/κός ΠΕ71), Χαραλαμπίδου Σοφία (ΕΒΠ).

Η δημιουργία του άτυπου εργαλείου εκπαιδευτικής αξιολόγησης, θα εμπλουτίσει το αξιολογητικό υλικό του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης και θα διευκολύνει όλους τους εκπαιδευτικούς και τις ειδικότητες, μιας και με επίκεντρο πάντα τους μαθητές, θα μπορούν ολοκληρωμένα να τους αξιολογήσουν, να θέσουν τους εκπαιδευτικούς στόχους και να οργανώσουν το πρόγραμμα παρέμβασής τους.

Σύμφωνα και με το Α.Π.Σ. για Α.μ.Ε.Α., στο εργαλείο περιλαμβάνονται 8 τομείς, πάνω στους οποίους αξιολογείται ο μαθητής και εντοπίζονται οι δυνατότητες και οι αδυναμίες του. Αυτοί είναι:

  • Αυτοεξυπηρέτηση
  • Προφορικός λόγος – Επικοινωνία
  • Ψυχοκινητικότητα
  • Νοητικές ικανότητες
  • Συναισθηματική οργάνωση
  • Κοινωνικές δεξιότητες
  • Γλώσσα
  • Μαθηματικά

Έγινε προσπάθεια ώστε να συμπεριληφθούν δηλώσεις που θα αφορούν όλες τις δραστηριότητες και συμπεριφορές ενός μαθητή του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης κατά τη διάρκεια της σχολικής του ημέρας. Οι δηλώσεις είναι γραμμένες με διαβάθμιση δυσκολίας, ώστε να έχει τη δυνατότητα όποιος ασχοληθεί με τη συμπλήρωση του εργαλείου, να συμπληρώσει συγκεκριμένους τομείς που θα επιλέξει, ανάλογα με το είδος των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή που αξιολογείται.

Στο εργαλείο θα έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι ειδικότητες, όπως επίσης θα είναι διαθέσιμο και στο ιστολόγιο του σχολείου, ώστε να μπορούν να το “κατεβάσουν” οι επισκέπτες και να το χρησιμοποιήσουν.



Λήψη αρχείου