Την περασμένη εβδομάδα, το Eιδικό Δημοτικό Σχολείο Ελευσίνας είχε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτεί το σχολείο Saint Paul σε μια ξεχωριστή γιορτινή συνάντηση γεμάτη συναισθήματα, δημιουργικότητα και χαμόγελα.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Saint Paul κατέφτασαν με δώρα για τους μαθητές μας, γεμίζοντας τo σχολείο μας με ζεστασιά και ευγένεια. Το κλίμα γρήγορα έγινε γιορτινό, καθώς οι δύο σχολικές κοινότητες τραγούδησαν μαζί παραδοσιακά ελληνικά κάλαντα, δημιουργώντας μια μοναδική μουσική αρμονία που έφερε χαρά σε μικρούς και μεγάλους.
Η πιο συγκινητική στιγμή της ημέρας ήταν η κοινή μας δραστηριότητα: ένα εικαστικό έργο σε καμβά με θέμα την αγάπη και την αλληλεγγύη. Με χρώματα, πινέλα και αστείρευτη φαντασία, οι μαθητές από τα δύο σχολεία συνεργάστηκαν, εκφράζοντας μέσα από την τέχνη τις αξίες που μας ενώνουν. Ο καμβάς που δημιουργήθηκε ήταν γεμάτος σύμβολα αγάπης, όπως καρδιές, χέρια που ενώνονται, και μηνύματα αλληλεγγύης γραμμένα από τα ίδια τα παιδιά.
Η συνάντηση αυτή μας θύμισε πόσο σημαντική είναι η σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων, η κατανόηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ελληνογαλλικής Σχολής “Άγιος Παύλος” για την επίσκεψή τους, την προσφορά και την πολύτιμη συνεργασία.
Με τη σκέψη μας στο μήνυμα της ημέρας, συνεχίζουμε να δημιουργούμε μαζί έναν κόσμο γεμάτο αγάπη και αλληλεγγύη!