Δραστηριότητα Κατηγοριοποίησης

Τελικά που ζουν τα ζωάκια;

Εμείς προσπαθήσμε να διακρίνουμε τα μέρη που ζουν τα ζώα με ένα όμορφο κολάζ.

Προβληματιστήκαμε, σκεφτήκαμε, ψάξαμε, κόψαμε, κολλήσαμε, γελάσαμε και τελικά μάθαμε !

Επιμόρφωση με θέμα: “Ψυχική Εξουθένωση των Εκπαιδευτικών”

Στο σχολείο μας είχαμε την ευκαιρία να επιμορφωθούμε σχετικά με την “Ψυχική Εξουθένωση” στην επαγγελματική μας ζωή από την κοινωνική λειτουργό Φρειδερίκη Τενεκετζή.

Ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες.

Επίσκεψη στο Ειδικό Ν/γείο Δ.Α.Δ.

Σήμερα η μέρα μας ήταν διαφορετική! 🙃

Επισκεφτήκαμε το Ειδικό Ν/γείο Δ.Α.Δ και εκεί συναντήσαμε την Όστερ τη Στρουφοκάμηλο και την συγγραφέα της Τενεκεντζή Φρειδερίκη από τις Σέρρες. Παρακολουθήσαμε την παρουσίαση του βιβλίου τους και μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να μοιραζόμαστε τα συναισθήματά μας με τους άλλους.

Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε και μα φάμε παρέα με τους φίλους μας από το Ν/γειο ΔΑΔ και έτσι όμορφα πήραμε την επιστροφή για το σχολείο μας.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη πρόσκληση και φιλοξενία! 👏

Εις το επανειδείν!

Εκπαιδευτικό Υλικό Λογοθεραπείας

Δημιουργήθηκαν από τη λογοθεραπεύτρια του σχολείου μας κάρτες σχεδιασμένες για:

•Εξάσκηση του φωνήματος /δ/ σε αρχική και μεσαία θέση λέξης, με τη χρήση οπτικού βοηθήματος.

•Σημασιολογική συσχέτιση ρήματος – αντικειμένου και ενίσχυση του λόγου με την πρόθεση /με/.

•Ακουστική διάκριση ρηματικών ενεργειών με σταθερό αντικείμενο (π.χ. λούζει τα μαλλιά).

 

Κατάλληλες για ενίσχυση φωνολογικής ενημερότητας (συλλαβική κατάτμηση και συγκερασμός), ανάπτυξη μορφοσυντακτικών δεξιοτήτων, εμπλουτισμό λεξιλογίου και επέκταση του εκφραστικού λόγου.

 

Δημιουργία Εργοθεταπευτικού Υλικού

Φέτος στο σχολείο μας δημιουργήθηκε υλικό από την εργοθεραπεύτρια για την ανάπτυξη και εξάσκηση των δεξιοτήτων της λεπτής κινητικότητας και των γραφοκινητικών δεξιοτήτων και περιλαμβάνει τα παρακάτω:

🤎 Φύλλα πλαστικοποιημένα με διαβαθμισμένες όλες τις γραμμές προγραφής για ιχνηλασία με μαρκαδόρο, με το δάχτυλο, με πλαστελίνη, με κουμπί κ.ά. Πιο συγκεκριμένα, το υλικό περιλαμβάνει 10 Φύλλα εκτυπωμένα και από τις δύο πλευρές στα οποία υπάρχουν διαβαθμισμένες διακεκομμένες γραμμές προγραφής ξεκινώντας από κάθετες, οριζόντιες, πλάγιες και καμπύλεςκαι συνεχίζει με διαδοχικές γραμμές.

💙 Φύλλα πλαστικοποιημένα με όλα τα σχήματα σε μορφή δρόμου με στόχο την ιχνηλασία αυτών με κάποιο αμάξι. Το υλικό αποτελείται από 6 φύλλα τα οποία απεικονίζουν τα βασικά σχήματα κύκλο, τρίγωνο, τετράγωνο, ρόμβο, οβάλ και πεντάγωνο σε μορφή δρόμου. Στόχος του υλικού είναι η ακολουθία και ολοκλήρωση με κύριο σκοπό την ανάπτυξη οπτικοκινητικού συντονισμού, ακριβείας κίνησης και διατήρησης πλαισίων.

🧡 Φύλλα πλαστικοποιημένα με γλωσσοπίεστρα με στόχο τον οπτικοκινητικό συντονισμό, τη ροή κι ακρίβεια της κίνησης καθώς και τον κινητικό σχεδιασμό. Δημιουργήθηκαν 8 Φύλλα πάνω στα οποία έχουν κολληθεί γλωσσοπίεστρα σε κάθετες, οριζόντιες και διαγώνιες θέσεις δημιουργώντας έτσι διαδρομές τις οποίες πρέπει να περάσει ο μαθητής. Σε κάθε φύλλο υπάρχει μια κουκίδα με ένα βελάκι τα οποία σηματοδοτούν το σημείο τοποθέτησης τους μαρκαδόρου ή άλλου υλικού για την έναρξη της διαδρομής.

💚 Παιχνίδι λεπτής κινητικότητας με δύο πλαστικές γαντόκουκλες όπου τα παιδιά καλούνται να περάσουν τα δύο δάχτυλα (δείκτη και μέσο) και να πιάσουν τριποδικά τα πλαστικοποιημένα τυράκια που είναι στο τραπέζι. Το υλικό περιλαμβάνει 2 πλαστικοποιημένες γάτες με δύο τρύπες στην κάθε στη θέση των ποδιών μέσα από στις οποίες τοποθετούνται τα δάχτυλα. Επιπλέον, περιλαμβάνει και ένα φάκελο με πλαστικοποιημένα 10 τυριά που καλούνται να πιάσουν οι μαθητές. Με το παιχνίδι αυτό ενισχύεται η απομόνωση των δαχτύλων, ο διαχωρισμός της ωλένιας από την κεδρική πλευρά καθώς και η τριποδική σύλληψη.

Όλο το υλικό πλαστικοποιήθηκε και τοποθετήθηκε σε ντοσιέ κλασέρ με στόχο την επαναχρησιμοποίησή του καθώς και την φωτοτύπηση αυτού. Τέλος, υπάρχουν σαφής οδηγίες σε κάθε πακέτο δραστηριοτήτων για την ευχρηστία του υλικού.

Επίσκεψη στην 330 μοίρα της 111 Π.Μ.

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Γίνομαι μικρός δημοσιογράφος και γνωρίζω τα επαγγέλματα και τους επαγγελματίες του τόπου μου” πραγματοποιήσαμε τη Δευτέρα επίσκεψη στην 330 μοίρα της 111 Πτέρυγας μάχης Ν. Αγχιάλου με στόχο να γνωρίσουμε το επάγγελμα του πιλότου, να δούμε από κοντά τα μαχητικά αεροπλάνα και φυσικά να πάρουμε τη συνέντευξη μας.
Η εμπειρία ήταν μοναδική! Μας ξενάγησαν στους χώρους, ανεβήκαμε στο μαχητικό F-16 κι συνομιλήσαμε με τους πιλότους.
Στο τέλος λάβαμε μια αφιέρωση σε κάδρο από τον μοίραρχο κ. Βόμπρα Κώστα και τον ΑΕ κ. Καραμπατή Βασίλη.
Τους ευχαριστούμε πολύ για αυτή την εμπειρία!!!

Συμμετοχή στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας

Στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας συμμετείχε η εργοθεραπεύτρια του σχολείου μας, Προύζου Ελευθερία Eleftheria Prouzou παρουσιάζοντας την εργοθεραπευτική σκοπιά του προγράμματος “Γίνομαι μικρός δημοσιογράφος και γνωρίζω τα επαγγέλματα και τους επαγγελματίες του τόπου μου”, που πραγματοποιείται φέτος στο σχολείο μας, με αναρτημένη ανακοίνωση.

Πολλά συγχαρητήρια και ευχόμαστε τέτοιες δράσεις να διαχέονται στην κοινότητα και να αποτελούν έναυσμα για έμπνευση, έρευνα συνεργασία και δημιουργία ανάμεσα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες, προάγοντας τη βιωματική μάθηση και την κοινωνική ενσωμάτωση.

Επιμόρφωση “Πρώτων Βοηθειών”

Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση με θέμα “Οι Πρώτες Βοήθειες και η αξία τους”. Την παρουσίαση έκανε η νοσηλεύτρια της σχολικής μονάδας, Δήμητρα Καλαμπόκα, η οποία μας περιέγραψε το υλικό των πρώτων βοηθειών του σχολείου μας, αλλά και την χρησιμότητα του. Ταυτόχρονα, ενημερωθήκαμε για το πόσο σημαντική είναι η παροχή των πρώτων βοηθειών στα σχολεία, ενώ έγινε και βιωματική προσέγγιση κάποιων βασικών ιατρικών εργαλείων. Την ευχαριστούμε θερμά για την ενδιαφέρουσα αυτή παρουσίαση! 🙂

11 Μαΐου 2025 Γιορτή της Μητέρας

Μητέρα, μάνα, μαμά… όποια λέξη κι αν διαλέξεις η έννοια παραμένει η ίδια !
Την Κυριακή 11 Μαΐου γιορτάζουν όλες οι μανούλες του κόσμου.
<span;>Εμείς σκεφτήκαμε να τους χαρίσουμε από ένα όμορφο λουλούδι που ανθίζει και χαρίζει την ομορφιά του όπως άλλωστε κάνουν κι αυτές.
Πήγαμε στο ανθοπωλείου του κ. Μάτζιου στον Αλμυρό και πήραμε τα λουλουδάκια μας. Στη συνέχεια επιστρέψαμε στο σχολείο και δημιουργησαμε ένα όμορφο μήνυμα και το στολίσαμε. Τα δωράκια έτοιμα και ζηλευτά.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου! 👩‍🍼

Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού

Φέτος στο σχολείο μας έχουμε θέσει ως στόχο, στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας, την “Δημιουργία οπτικοποιημενου εκπαιδευτικου υλικού”!

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν, το υλικό που χει δημιουργηθεί από την κοινωνική λειτουργό και την ψυχολόγο του σχολείου μας.
Μέσα από δημιουργικές ασκήσεις και δραστηριότητες, τα παιδιά μας εξερεύνησαν τα συναισθήματα, τη θετική συμπεριφορά, την έννοια και τη σημασία της οικογένειας και του υποστηρικτικού περιβάλλοντος. Με αγάπη και φροντίδα ενισχύουμε την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη κάθε παιδιού, προσφέροντάς του τα εφόδια να εκφράζεται, να συνδέεται και να προοδεύει με αυτοπεποίθηση!