Καλωσόρισες Άνοιξη!
Στο Σχολείο μας υποδεχθήκαμε την Άνοιξη με μια βιωματική δραστηριότητα!!!
Συγκεντρωθήκαμε στο προαύλιο όπου φυτέψαμε σπόρους λουλουδιών σε αυτοσχέδια γλαστράκια από τα ανακυκλώσιμα υλικά που συγκεντρώνουμε στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές και η μαθήτρια γνώρισαν στην πράξη τη σημασία της ανακύκλωσης και της φροντίδας του περιβάλλοντος και ήρθαν σε επαφή με τη χαρά της καλλιέργειας!
Λίγο χώμα, μερικοί σπόροι, νερό και πολύ χαμόγελο ήταν ό,τι χρειαστήκαμε για να υποδεχθούμε την άνοιξη!
Κι έπειτα… η χαρά της προσμονής!
Οι μαθητές και η μαθήτριά μας συνεχίζουν να φροντίζουν με συνέπεια τα φυτά τους και να παρακολουθούν με ανυπομονησία και ενθουσιασμό την ανάπτυξή τους!!!


























