Εκδηλώσεις
Εορτασμός Τριών Ιεραρχών – Κοπή Βασιλόπιτας
Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας τίμησαν τους Τρεις Ιεράρχες. Αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής. Μετά την επιστροφή τους στο σχολείο έμαθαν για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών μέσα από προβολές βίντεο και δραστηριότητες.
Επίσης πραγματοποιήθηκε η κοπή της ΑγιοΒασιλόπιτας, ξεχωριστά σε κάθε τάξη. Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τους άρτους, τις Αγιοβασιλόπιτες και τα δώρα που προσέφεραν στους τυχερούς και τυχερές που βρήκαν το φλουρί.
Βράβευση Δημοτικού Σχολείου Δομοκού
Το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η τελετή βράβευσης των σχολείων που συμμετείχαν στο διεθνές θεματικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Μαθαίνω για τα οικοσύστημα και τα δάση” τα προηγούμενα σχολικά έτη.
Το Δ.Σ. Δομοκού ήταν ένα από τα σχολεία που βραβεύθηκαν για την πολυετή παρουσία και συμμετοχή του στο δίκτυο.
Το βραβείο παρέλαβε, εκπροσωπώντας μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς η Δ/ντρια του Σχολείου κα. Στυλιανή Κουνούκλα.
Μπράβο σε όλες & όλους για τις δράσεις και το ενδιαφέρον για την προστασία του περιβάλλοντος! Ας ελπίσουμε ότι αυτή η διάκριση θα είναι μόνο η αρχή και το κίνητρο για περισσότερα εκπαιδευτικά επιτεύγματα και θα συμβάλει στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης στους μικρούς μας μαθητές και αυριανούς πολίτες!!
Συνεχίστε δυναμικά!!!
Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για το μεράκι και την προσφορά τους στις δράσεις του προγράμματος!!!
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Σε χριστουγεννιάτικο και ιδιαιτέρως χαρούμενο κλίμα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημοτικού σχολείου Δομοκού από τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης! Με τη γιορτινή τους διάθεση παρουσίασαν θεατρικά έργα και σε συνδυασμό με τα τραγούδια, μας ταξίδεψαν και μας πέρασαν υπέροχα μηνύματα καρδιάς και αλληλεγγύης για τις γιορτινές ημέρες που προσμένουμε!
Καλές γιορτές σε όλους!
Επίσκεψη Άγιου Βασίλη στο σχολειό μας
Το πρωί της Παρασκευής ο Άγιος Βασίλης επισκέφθηκε τα σχολεία μας, το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Δομοκού, για να μοιράσει χαμόγελα, χαρά και δωράκια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Ο ενθουσιασμός των παιδιών… απερίγραπτος! Τα χαμόγελα και η λάμψη στα πρόσωπά τους…η καλύτερη ανταμοιβή για μας!
Και του χρόνου, με υγεία!
Χριστουγεννιατικα κάλαντα από τους μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης
Στο πλαίσιο της εορτής των Χριστουγέννων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου το Αστυνομικό Τμήμα και το Κ.Ε.Π. Δομοκού, τραγούδησαν τα κάλαντα, προσέφεραν χειροποίητα δώρα και αντάλλαξαν ευχές για Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!
Κάλαντα στον Δομοκό
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’και Στ’ τάξης του σχολείου μας, διατηρώντας την παράδοση, βγήκαν στους δρόμους του Δομοκού και τραγούδησαν τα κάλαντα σε καταστήματα, στην τράπεζα, στο ταχυδρομείο και τελικός προορισμός το Δημαρχείο. Είχαμε την τιμή και τη χαρά να μας υποδεχτεί ο Δήμαρχος. Τα παιδιά τραγούδησαν τα παραδοσιακά ρουμελιώτικα και μωραΐτικα κάλαντα, το Vive le vent και Wish you Merry Christmas. Ο Δήμαρχος άκουσε τους μικρούς μαθητές με ενθουσιασμό και συνομίλησε μαζί τους για τον προγραμματισμό νέων κοινών δράσεων και προβληματισμούς. Τα παιδιά είναι οι αυριανοί πολίτες του τόμου και τους θέλουμε ενεργούς και με ισχυρή άποψη. Σήμερα βάλαμε ένα λιθαράκι και συνεχίζουμε δυναμικά!
Τέλος, γλυκαθήκαμε με τα παραδοσιακά κεράσματα του Δημάρχου και των συνεργατών του και δεχτήκαμε με χαρά τα δώρα του!
Ευχαριστούμε για όλα!!!
ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Το Σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση με τίτλο «ΑΓΓΕΛΟΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ» την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Δομοκού.
Την εκδήλωση διοργάνωσαν από κοινού το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Στερεάς Ελλάδας (Θ.Χ.Π Δομοκού), η Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας & ο Δήμος Δομοκού με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία.
Την εκδήλωση πλαισίωσαν με έκθεση έργων ζωγραφικής και κατασκευές, καθώς και με μουσικές και δρώμενα οι σχολικές μονάδες του Δομοκού (Λύκειο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Νηπιαγωγείο).
Οι μαθητές της Δ’-Ε’-ΣΤ’ τάξης τραγούδησαν το τραγούδι «ΣΚΕΨΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ» σε μουσική-στίχους της Σταυρούλας Μπότη και μία ομάδα μαθητριών της ΣΤ’ τάξης απέδωσε το τραγούδι στη νοηματική γλώσσα.
Στη συνέχεια ο Όμιλος Φιλαναγνωσίας & Δημιουργικής Γραφής του Δ.Σ. Δομοκού έστειλε το δικό του μήνυμα αλληλεγγύης και στήριξης σε μια δια δραστική παρουσίαση με τίτλο «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ».
Συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για τη άρτια παρουσία τους.
Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου
Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του! Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, τραγουδήσαμε κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Περάσαμε πολύ όμορφα και είμαστε πλέον έτοιμοι να υποδεχτούμε τα Χριστουγεννα!
Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα κεράσματα (καραμέλες) που προσέφερε στους μαθητές

Επέτειο του Πολυτεχνείου
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης του σχολείου μας σε μια συγκινητική και γεμάτη νόημα εκδήλωση γιόρτασαν την 51η επέτειο του Πολυτεχνείου. Μας θύμισαν και μας τόνισαν την αξία της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, της Αδελφοσύνης και της Ισότητας. Συγχαίρουμε όλα τα παιδιά για την αξιόλογη συλλογική προσπάθεια!
- Αρχική
- Το σχολείο μας
- Ώρες ενημέρωσης γονέων
- Επικοινωνία
- Αγγλικά – Γαλλικά
- Πληροφορική
- Νέα – Ανακοινώσεις
- Όμιλος Φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ eTwinning “Ecosculptures”
- Cultural Heritage in European Countries
- Eco Sculptures











































Πρόσφατα σχόλια