Μια μοναδική εμπειρία γνώρισαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του σχολείου μας, στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς που επισκέφθηκαν την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, για να παρακολουθήσουν το ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικρή γλυκιά Ζωή: Ο κρυφός κόσμος της λίμνης μας».
Με σύμμαχο τον καλό καιρό, μέσα από δραστηριότητες στην παραλίμνια περιοχή όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες αφού έκαναν λήψη πλαγκτού και μακροασπόνδυλων οργανισμών, μελέτησαν αργότερα στο εργαστήριο με τα μικροσκόπια, στους χώρους του ΚΠΕ.
Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν αμείωτο σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος αφού έγιναν ένα με τη φύση, αναζήτησαν, παρατήρησαν, μελέτησαν και γνώρισαν μέσα από το παιχνίδι και τη βιωματική μάθηση!
Ευχαριστούμε την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Καστοριάς, για την υπέροχη υποδοχή, ενημέρωση και φιλοξενία.

































