ΔΡΑΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης συμμετοχή των γονέων στη σχολική ζωή ,γονέας μαθητών του σχολείου μας ανέλαβε και τοποθέτησε αυτόματο πότισμα για τον κήπο μας!

c

Δράση στην αυλή του σχολείου!!
Οι γονείς έστειλαν τα λουλούδια.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί ανέλαβαν δράση.
1 24 13 12 1

Α ΤΑΞΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Βασικός σκοπός του προγάμματος είναι οι μαθητές της Α΄τάξης να γνωρίσουν, να κατανοήσουν και να μάθουν τα δικαιώματά τους, με τη βοήθεια της χρήσης ψηφιακού υλικού. Ακόμη να αποκτήσουν και να ενσωματώσουν αξίες, δεξιότητες και στάσεις σε πρακτικές της καθημερινής ζωής και στον τρόπο σκέψης τους, έτσι ώστε να καταστούν μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, οι οποίοι γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και σέβονται τις υποχρεώσεις τους.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΤΑΞΗ

1</a

Εκπόνηση πλαισίου κανόνων καλής συμπεριφοράς στον σχολικό χώρο.
Στα πλαίσια της Δράσης του σχολείου για την αξιολόγηση «Ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών» οι μαθητές/τριες τους σχολείου μαζί με τους εκπαιδευτικούς όρισαν ένα πλαίσιο κανόνων καλής συμπεριφοράς για το σχολικό περιβάλλον.
Το πλαίσιο περιλαμβάνει τους παρακάτω κανόνες:
• Σέβομαι τους συμμαθητές μου και τους δασκάλους μου.
• Λέω τη γνώμη μου με θάρρος αλλά ακούω πάντα και τη γνώμη των άλλων.
• Μιλώ με τους δασκάλους μου και ζητώ τη βοήθειά τους.
• Νοιάζομαι για τους συμμαθητές μου και προσφέρω τη βοήθειά μου.
• Βάζω τα δυνατά μου και προσπαθώ πάντα για το καλύτερο.
• Ακούω προσεκτικά τους άλλους.
• Προσέχω να είμαι ασφαλής και παίζω όμορφα.
• Τηρώ τους κανόνες υγιεινής.
• Στην τάξη σηκώνω το χέρι μου για να μιλήσω.
• Προσέχω στο μάθημα και δεν κάνω φασαρία.
• Κάνω τις εργασίες μου ήσυχα χωρίς να ενοχλώ.
• Δε γράφω στο θρανίο μου και το διατηρώ καθαρό.
• Φροντίζω για την καθαριότητα της τάξης και του σχολείου μου.
• Δεν τρέχω στον διάδρομο του σχολείου ούτε μέσα στην τάξη.
• Προσέχω τα πράγματά μου και τον εξοπλισμό του σχολείου.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ ΓΡΑΦΟΥΝ
Τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου αρχίζει κάθε χρόνο η νέα σχολική χρονιά. Τη φετινή σχολική χρονιά, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου έγινε στο σχολείο μας ο καθιερωμένος αγιασμός και το σχολείο γέμισε με χαρούμενες παιδικές φωνές. Στην αυλή του σχολείου, πάνω σε ένα τραπέζι ήταν τοποθετημένο ένα γυάλινο δοχείο με ένα κλωνάρι βασιλικού που μοσχομύριζε, ένα κερί και ένα θυμιατό. Όταν το κουδούνι χτύπησε, τα παιδιά έκαναν γραμμές και ο ιερέας φόρεσε το πετραχήλι του. Με ευλάβεια τοποθέτησε τον σταυρό δίπλα στο δοχείο με το νερό, άνοιξε το Ευχολόγιο και άρχισε να διαβάζει και να ψέλνει ύμνους. Ο ιερέας παρακαλεί τον Θεό να δίνει υγεία, δύναμη και καθαρό μυαλό στα παιδιά και στους δασκάλους. Ύστερα πήρε στα χέρια του τον Σταυρό και το κλωνάρι του βασιλικού, το βύθισε στο νερό τρεις φορές για να αγιαστεί και ράντισε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους με τον βασιλικό.
1 1
Αυτό το αγιασμένο κλωνάρι του βασιλικού η τάξη μας, η Στ΄ τάξη, το πήρε στις 13 Σεπτέμβρη στην αίθουσά της και το έβαλε σε ένα ποτήρι με νερό το οποίο και ανανεώναμε συχνά ώστε να έχει πάντα ο βασιλικός καθαρό νερό.
Όταν μετά από αρκετές μέρες το κλωνάρι πέταξε ρίζες, στις 4 Οκτωβρίου, το φυτέψαμε σε μια γλάστρα με χώμα και το βάλαμε δίπλα στο παράθυρο.

2 2

3 1

4 1
Ο βασιλικός μας από τότε έγινε το καμάρι της τάξης μας. Τον ποτίζουμε, τον περιποιούμαστε και τον φροντίζουμε καθημερινά. Έτσι, σήμερα έχει γίνει ένα πανέμορφο φυτό που ευωδιάζει την αίθουσά μας και είναι μια ευλογία για εμάς.
Γιατί…. όπου φυτρώνει ο βασιλικός, δε φυτρώνει το κακό.

5

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στη σχολική εφημερίδα του Δημοτικού Σχολείου Ξηροκαμπίου ,με ένα κείμενό τους για το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας.

Αγία θεοδώρα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Α

Οι μαθητές της Α΄ τάξης έμαθαν για την ανακύκλωση, συνειδητοποίησαν τη σχέση της με το περιβάλλον και ευαισθητοποιήθηκαν στην επαναχρησιμοποίηση υλικών με άλλο τρόπο και για άλλη χρήση.

Μετάβαση στο padlet.com
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

ΤΑΞΗ Β

Υποθεματική: Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
Τίτλος: <>

1

ΤΑΞΗ Γ,Δ

Υποθεματική : Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Τίτλος:<>

4

3 1

ΤΑΞΗ Ε

Υποθεματική: Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
Τίτλος: <>

5

ΤΑΞΗ ΣΤ

Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά
Τίτλος: <>

6

7

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση