Ένας περίπατος για ψάρεμα!

Σήμερα το πρωί ήρθαμε κανόνικα στο σχολείο για μάθημα… κάναμε γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία… αλλά στο τέλος πήγαμε περίπατο για ψάρεμα! Ήταν μία ιδέα των μαθητών της Τρίτης και της Τετάρτης Τάξης καθώς έκαναν ένα σχετικό μάθημα στη Γλώσσα.

Έτσι λοιπόν, μπήκαμε σε διάδες και φύγαμε για την παραλία! Ο καθένας είχε το δικό καλάμι ή πετονιά.

20160923_124911

Όταν φτάσαμε στην παραλία, συγκεκριμένα στο Γεφυράκι, καθίσαμε για λίγο κάτω από τη σκιά ενός δέντρου και ετοιμάσαμε τα δολώματά μας! Ψαρέψαμε όλοι μαζί αλλά δυστυχώς δεν πιάσαμε κανένα ψάρι!

Αργότερα, επιστρέψαμε στο σχολείο όπου συζητήσαμε για την ημέρα μας στην παραλία και η δασκάλα μας έδωσε ένα φυλλάδιο για τα μέρη του καλαμιού.

Το συμπέρασμα που βγάλαμε είναι ότι ακόμα και οι καλοί ψαράδες (σαν εμάς) καμιά φορά δεν πιάνουν τίποτα!! Παρ’όλα αυτά περάσαμε πολύ όμορφα! Μακάρι να ξαναπάμε για ψάρεμα!!!

Το παραπάνω κείμενο συνέταξαν οι μαθητές της Ε΄  και της Στ΄ Δημοτικού.

1 σχόλιο στο “Ένας περίπατος για ψάρεμα!