“ΕΥ ΖΗΝ”
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα “Διατροφή – Αυτομέριμνα” , οι μαθητές του σχολείου ως μικροί αγρότες , τίναξαν τις δυο ελιές που υπάρχουν στον κήπο , τις έβαλαν στα κοφίνια και τις ξεχώρισαν ανάλογα με την ποιότητά τους.
Όλοι ενθουσιάστηκαν!!!!!!!!
Από την παραγωγή στην κατανάλωση…
και… καλή μας όρεξη!!!
Αξιοποιούμε τις ελιές μας φτιάχνοντας «λαδένια»!!!
Aπό το εργαστήριο των μαθητών της Α’ τάξης για τα δικαιώματα του παιδιού.
«Συνδυάζοντας την τοπική κουλτούρα,τα διεθνή γεγονότα και τα δικαιώματα των παιδιών,οι μαθητές έστειλαν χαρταετούς αγάπης,φιλίας,ειρήνης και σεβασμού!»
Στα πλαίσια του πρώτου θεματικού κύκλου του εργαστηρίου δεξιοτήτων, στη ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας ανατέθηκε το θέμα «Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: Μαθαίνω να προστατεύομαι και να αντιδρώ». Σε ένα από τα εργαστήρια ασχοληθήκαμε με τη δραστηριότητα «Το σώμα μου μού ανήκει». Αρχικά, δημιουργήσαμε τον Μηνά και τη Σοφία. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι ξάπλωσαν σε χαρτί του μέτρου και φτιάξαμε τα περιγράμματα του σώματός τους. Έπειτα συμπληρώσαμε σημεία του σώματός τους και συζητήσαμε ποια είναι τα ιδιωτικά μέρη του καθενός. Καλύψαμε τα ιδιωτικά μέρη του Μηνά και της Σοφίας ζωγραφίζοντας μαγιό στα σημεία αυτά. Συζητήσαμε για το πώς πρέπει να αντιδράσουμε σε περίπτωση που οποιοσδήποτε προσπαθήσει να μας αγγίξει στα σημεία αυτά, καθώς και για το τι είναι το «ασφαλές άγγιγμα». Τέλος, τα παιδιά έκοψαν χαρτόνια σε σχήμα παλάμης και τα κολλήσαμε στα σημεία που μπορεί κάποιος να μας αγγίξει.
Στο ίδιο πλαίσιο τα παιδιά δημιούργησαν και μία αφίσα με τίτλο «Πώς να προστατέψω το σώμα μου».
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ- «ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ»
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα τον εθελοντισμό η Στ’ τάξη του σχολείου μας οργάνωσε μία ενημέρωση σχετικά με το έργο της Actionaid και την παρουσίασε στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου.
Στην ίδια θεματική ενότητα του εθελοντισμού , οι μαθητές της Ε’ τάξης έγιναν μικροί κηπουροί και φρόντισαν τον κήπο του σχολείου … καθάρισαν, έσκαψαν και φύτεψαν τα λουλούδια που έφεραν !!!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ-«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
Η Στ’ τάξη, με σκοπό τη γνωριμία με διάφορα επαγγέλματα, επισκέφτηκε στο πρώτο εργαστήρι το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών για να γνωρίσει και να δει από κοντά το επάγγελμα του συντηρητή. Τα παιδιά έγιναν για λίγο και αυτοί μικροί συντηρητές και ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία!
Από το εργαστήριο δεξιοτήτων των μαθητών της Β’ τάξης
Τα παιδιά της Α’ τάξης έφτιαξαν ρολόγια ζωγραφισμένα με τις χαρές του δάσους!
Στα πλαίσια του πρώτου θεματικού κύκλου του εργαστηρίου δεξιοτήτων, στη ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας ανατέθηκε το θέμα “Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: Μαθαίνω να προστατεύομαι και να αντιδρώ”. Σε ένα λοιπόν από τα εργαστήρια ασχοληθήκαμε με τη δραστηριότητα “Το σώμα μου μού ανήκει”. Αρχικά, δημιουργήσαμε τον Μηνά και τη Σοφία. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι ξάπλωσαν σε χαρτί του μέτρου και φτιάξαμε τα περιγράμματα του σώματός τους. Έπειτα συμπληρώσαμε σημεία του σώματός τους και συζητήσαμε ποια είναι τα ιδιωτικά μέρη του καθενός. Καλύψαμε τα ιδιωτικά μέρη του Μηνά και της Σοφίας ζωγραφίζοντας μαγιό στα σημεία αυτά. Συζητήσαμε για το πώς πρέπει να αντιδράσουμε σε περίπτωση που οποιοσδήποτε προσπαθήσει να μας αγγίξει στα σημεία αυτά, καθώς και για το τι είναι το “ασφαλές άγγιγμα”. Τέλος, τα παιδιά έκοψαν χαρτόνια σε σχήμα παλάμης και τα κολλήσαμε στα σημεία που μπορεί κάποιος να μας αγγίξει.
Στο ίδιο πλαίσιο τα παιδιά δημιούργησαν και μία αφίσα με τίτλο “Πώς να προστατέψω το σώμα μου”.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ- “ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ”
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα τον εθελοντισμό η Στ’ τάξη του σχολείου μας οργάνωσε μία ενημέρωση σχετικά με το έργο της Actionaid και την παρουσίασε στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου.
Στην ίδια θεματική ενότητα του εθελοντισμού , οι μαθητές της Ε’ τάξης έγιναν μικροί κηπουροί και φρόντισαν τον κήπο του σχολείου … καθάρισαν, έσκαψαν και φύτεψαν τα λουλούδια που έφεραν !!!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ-“ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ”
Η Στ’ τάξη, με σκοπό τη γνωριμία με διάφορα επαγγέλματα, επισκέφτηκε στο πρώτο εργαστήρι το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών για να γνωρίσει και να δει από κοντά το επάγγελμα του συντηρητή. Τα παιδιά έγιναν για λίγο και αυτοί μικροί συντηρητές και ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία!