Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

 Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας η σχολική γιορτή για τον εορτασμό της ιστορικής επετείου του ΟΧΙ,  αφιερωμένη σε όλους αυτούς που έγραψαν το « Έπος του ΄40 και της Εθνικής Αντίστασης».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας τίμησαν τους προγόνους μας – που μας άφησαν μια παρακαταθήκη ενότητας και αντίστασης σε  μια από τις πιο ηρωικές εξάρσεις του ελληνισμού απέναντι στον κίνδυνο του αφανισμού από έναν υπέρτερο εχθρό – παρουσιάζοντας το χρονικό της εποποιίας, απαγγέλλοντας ποιήματα  και τραγουδώντας ηρωικά τραγούδια για το Έπος του ’40.

 

Αγαπητοί γονείς,

σχετικά με τον εορτασμό της  Εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει το σχολείο έχει ως εξής:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  27/10/2017

Προσέλευση κανονικά το πρωί, χωρίς τσάντες.

Έναρξη του εορτασμού στις 9.00 π.μ.

Αποχώρηση μαθητών   10.15 π.μ.

Είσοδος των γονέων και κηδεμόνων ελεύθερη.

ΣΑΒΒΑΤΟ 28/10/2017

Προσέλευση  των μαθητών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ στο Σχολείο  9.10 π.μ. – Εκκλησιασμός –Δοξολογία – Κατάθεση Στεφάνων

Αποχώρηση μαθητών από την εκκλησία περίπου 10.30 π.μ.

Με ευθύνη των γονέων, τα παιδιά που παρελάζουν, θα συναντηθούν το αργότερο 11.30 π.μ. στη λαϊκή αγορά Άργους (ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ), για την καθιερωμένη παρέλαση. Εκεί θα βρίσκεται ο Υπεύθυνος της παρέλασης κ. Ρούσσης Γεώργιος ο οποίος και θα παραλάβει τα παιδιά.

Και τις δύο μέρες θα υπάρχει λεωφορείο για τη μετακίνηση των μαθητών από το Σπίτι  στο Σχολείο και επιστροφή από το Σχολείο στο Σπίτι. (To Σάββατο η περισυλλογή των μαθητών θα αρχίσει μία ώρα αργότερα)

Παρακαλείσθε όλοι οι γονείς, να φροντίσετε για τη συμμετοχή των παιδιών σας στις εκδηλώσεις του σχολείου.

 

Ο Δ/ντής του Σχολείου

Την παράσταση «η αλεπού η Αισωπού» στο Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ παρακολούθησαν οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 17 Οκτωβρίου , διασκέδασαν, έμαθαν και έφυγαν με υπέροχα χαμόγελα!!!!!

 

Στα πλαίσια της 4ης Πανελλήνιας ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας επισκέφθηκε το Δ.Α.Κ. Άργους συνοδεία όλων των εκπαιδευτικών. Οι μαθητές συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στα ηλικιακά τους χαρακτηριστικά και ανάγκες. Συνδυάστηκαν το παιχνίδι και η κίνηση ως τρόπος ζωής. Σύνθημά μας ήταν το “Αθλούμαι – Χαράζω το μέλλον”

DSC08696DSC08673DSC08675DSC08684DSC08693DSC08680

Χτισμένη στις πλαγιές του Ταΰγετου, η περίφημη Καστροπολιτεία του Μυστρά, το πιο σημαντικό Βυζαντινό μνημείο στην Ελλάδα, μεταφέρει τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι στο χρόνο βγαλμένο από την ιστορία της Ελλάδας, προσφέροντας απλόχερα μία πρωτόγνωρη πολιτιστική εμπειρία (και όχι μόνο) σε ένα τοπίο που καθηλώνει το βλέμμα και ξυπνάει τις αισθήσεις.

 Οι μαθητές της Ε΄ και  Στ΄ τάξης  του σχολείου μας  επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο του Μυστρά και παρακολούθησαν εκπ/κό πρόγραμμα της  5ης  εφορίας  βυζαντινών αρχαιοτήτων.

 Περιηγήθηκαν ανάμεσα σε βυζαντινές εκκλησίες, σκαρφάλωσαν στα τείχη της καστροπολιτείας, θαύμασαν τα Παλάτια των Δεσποτών και απόλαυσαν τη συγκλονιστική θέα προσπαθώντας να έρθουν σε επαφή με τα απομεινάρια ενός ένδοξου παρελθόντος και να αφουγκραστούν τα βήματα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, του τελευταίου αυτοκράτορα του Βυζαντίου, ο οποίος ξεκίνησε από εκεί το ταξίδι του για την Κωνσταντινούπολη.

Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017 οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν και να θαυμάσουν από κοντά ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία της πολιτιστικής μας αλλά και παγκόσμιας κληρονομιάς ,τις «Πολύχρυσες Μυκήνες».

    Κάτω από τις οδηγίες έμπειρου ξεναγού και των δασκάλων τους περιηγήθηκαν στην ακρόπολη των Μυκηνών και θαύμασαν τα κυκλώπεια τείχη με την περίφημη πύλη των λεόντων, καθώς και τον θολωτό τάφο του Ατρέα, το σημαντικότερο θολωτό βασιλικό τάφο. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν  το νέο Μουσείο των Μυκηνών, όπου είχαν τη δυνατότητα  να ενημερωθούν και να θαυμάσουν τα αρχαιολογικά εκθέματα.

 

Αγαπητοί γονείς, όπως σας είναι γνωστό, λειτουργεί το blog του Σχολείου μας στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: blogs.sch.gr/dimdalam/ Στο blog αναρτώνται οι ανακοινώσεις του σχολείου καθώς και οι δραστηριότητες οι οποίες λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Έτσι γίνεται ευκολότερη η επικοινωνία μας. Παράλληλα θα συνεχίσετε να λαμβάνετε ανακοινώσεις ώστε να είστε ενήμεροι ακόμη και στην περίπτωση που δεν έχετε δυνατότητα πρόσβασης στο internet. Για να λειτουργήσει καλύτερα η παραπάνω ηλεκτρονική σελίδα παρακαλούμε να μας δώσετε την έγκρισή σας, με την Υπεύθυνη Δήλωση που σας έχει αποσταλεί, ώστε το σχολείο να μπορεί να αναρτήσει φωτογραφίες ή video των μαθητών. Εφόσον επιθυμείτε πληρέστερη ενημέρωση μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση του Σχολείου.

Αγαπητοί γονείς,

σχετικά με την αυριανή επίσκεψη στο θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ, σας ενημερώνουμε ότι η ώρα αναχώρησης έχει οριστεί στις 7.30 π.μ. (προσέλευση 7.20π.μ.) και η ώρα επιστροφής στις 15.00. Όσον αφορά τη σίτιση των παιδιών παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα διότι δεν έχει προγραμματιστεί στάση κατά την επιστροφή από την Αθήνα. (φαγητό που δε χρειάζεται ψυγείο –  να μπορεί να τρώγεται με το χέρι και νερό)

Ο Δ/ντής του Σχολείου

 

Σταυρόπουλος Ανδρέας

Τη Δευτέρα 11/9/2017 και ώρα 9.00 π.μ. θα τελεστεί στο χώρο του σχολείου ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2017-2018. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.30 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 10.15 π.μ. ( Δρομολόγιο λεωφορείου θα υπάρχει μόνο για την αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο).

Ο Δ/ντής του σχολείου και το εκπ/κό προσωπικό εύχονται σε όλους, γονείς και μαθητές, καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία, χαρά και επιτυχίες.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 21

Η ανακοίνωση αναφέρεται:

στην 15-6-2017, τελευταία μέρα των μαθητών στο σχολείο για τη σχολική χρονιά 2016-2017,

στη δήλωση για το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου για το σχολικό έτος 2017-2018.