Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου η γιορτή για την εθνική επέτειο της έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου με ποιήματα, τραγούδια και σκετς τίμησαν και φέτος τους ήρωες του ’21 που πολέμησαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας.

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. Αργολίδας για 3η συνεχόμενη χρονιά θέτει σε λειτουργία τη Σχολή Γονέων – Ομάδα Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γονέων. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ Αργολίδας στα τηλέφωνα 27520 96065-66.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση του Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.  εδώ: ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ 2018

 

ΘΕΜΑ 1o

Τη Δευτέρα 26/03/1018 θα δοθεί η βαθμολογία του Β΄ τριμήνου. Ώρα προσέλευσης των γονέων 13.15.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι μαθητές Α΄ και Β΄ τάξεων δεν λαμβάνουν έλεγχο προόδου. Ενημερώνονται οι γονείς προφορικά για την πρόοδο των παιδιών τους συνολικά για το τρίμηνο.

Οι γονείς των μαθητών Γ΄ και Δ΄ τάξεων παραλαμβάνουν βαθμολογία περιγραφική. (Α: άριστα, Β: πολύ καλά, Γ: καλά  &  Δ: σχεδόν καλά)

Οι γονείς των μαθητών Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παραλαμβάνουν βαθμολογία περιγραφική και αριθμητική. (άριστα 9 – 10, πολύ καλά 7 – 8, καλά 5 – 6  &  σχεδόν καλά κάτω από 5).

Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να δώσουν το παρόν.

 

ΘΕΜΑ 2o

Σχετικά με τον εορτασμό της  Εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει το σχολείο έχει ως εξής:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  23/03/2018

Προσέλευση κανονικά το πρωί, χωρίς τσάντες.

Έναρξη του εορτασμού στις 9.00 π.μ.

Αποχώρηση μαθητών   10.15 π.μ.

Είσοδος των γονέων και κηδεμόνων ελεύθερη.

ΚΥΡΙΑΚΗ 25/03/2018

Προσέλευση  των μαθητών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ στο Σχολείο  9.10 π.μ. – Εκκλησιασμός –Δοξολογία – Κατάθεση Στεφάνων

Αποχώρηση μαθητών περίπου 10.20 π.μ. για τα σπίτια τους.

Με ευθύνη των γονέων, τα παιδιά που παρελάζουν, θα συναντηθούν το αργότερο 11.30 π.μ. στη λαϊκή αγορά Άργους (ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ), για την καθιερωμένη παρέλαση. Εκεί θα βρίσκεται ο Υπεύθυνος της παρέλασης κ. Ρούσσης Γεώργιος ο οποίος και θα παραλάβει τα παιδιά.

Και τις δύο μέρες θα υπάρχει λεωφορείο για τη μετακίνηση των μαθητών από το σπίτι  στο σχολείο και επιστροφή από το σχολείο στο σπίτι.

Παρακαλείσθε όλοι οι γονείς, να φροντίσετε για τη συμμετοχή των παιδιών σας στις εκδηλώσεις του σχολείου.

Την Τρίτη 13/3/2018 στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε δράση αφιερωμένη στην Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Οι μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με το θέμα αυτό. Ακολούθησε ενημέρωση και συζήτηση με τη συνεργασία της εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης.

Οι μαθητές με αυξημένο ενδιαφέρον συμμετείχαν στη συζήτηση και διαπιστώθηκε πως ήδη έχουν διαμορφώσει σταθερές θέσεις, σχετικά με το πώς θα πρέπει να αντιμετωπιστεί πιθανό συμβάν σχολικού εκφοβισμού. Έχει εδραιωθεί ανάμεσά τους η αξία της επικοινωνίας, της δύναμης της ομάδας και της αποδοχής καθενός με τα προσωπικά του χαρακτηριστικά.

Το παράρτημα της Εθνικής Πινακοθήκης στο Ναύπλιο επισκέφθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας την Πέμπτη 22-2-2018. Εκεί παρακολούθησαν το εκπ/κό πρόγραμμα « Οι πρωταγωνιστές, οι μάχες και η ανθρώπινη πλευρά του αγώνα» μέσα από το οποίο παρατηρώντας πίνακες Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών του 19ου αιώνα προσπάθησαν να αποκαλύψουν τη ζωή των Ελλήνων εκείνη την ιστορική περίοδο.

Αγαπητοί γονείς,

την Παρασκευή 16/02/2018 θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο εκδηλώσεις σχετικά με την Aποκριά από 11.00 έως 13.15.

Θα προηγηθεί παράσταση με ταχυδακτυλουργό (10.00 – 11.00) το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 2€ ανά παιδί.

Ακόμη παρακαλούνται, όσοι γονείς μπορούν, να βοηθήσουν στη δημιουργία μπουφέ, όπως συνηθίζεται κάθε χρόνο.

Σχετικά με τις αμφιέσεις των μαθητών, παρακαλείσθε να τις στείλετε από το πρωί, ώστε να μπορούν οι μαθητές να τις φορέσουν πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.

Αγαπητοί γονείς,

την Τρίτη 30-01-2018, ημέρα αφιερωμένη στους Τρεις Ιεράρχες, προστάτες της Παιδείας, των Γραμμάτων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15 π.μ. χωρίς τσάντες. Θα ακολουθήσει εκκλησιασμός όπου θα εκφωνηθεί και σχετική ομιλία για το έργο και την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στην ανθρωπότητα. Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να τιμήσετε με την παρουσία σας τη σχολική εορτή.

Οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο στις 10.00 π.μ.

Το λεωφορείο θα μεταφέρει τους μαθητές το πρωί κανονικά και θα τους επιστρέψει αμέσως μετά την λήξη της εκδήλωσης (10.00 π.μ.).

Την Τρίτη 23/1/2018 στα πλαίσια των προγραμματισμένων εκπ/κών δραστηριοτήτων του το σχολείο μας επισκέφτηκε το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου. Εκεί οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη θεατρική παράσταση «Όλιβερ Τουίστ», το αριστούργημα του Καρόλου Ντίκενς σε ειδική διασκευή για παιδιά.

Με κεντρικό θεματικό πυρήνα την παιδική βία, την παιδική κακοποίηση, την αδικία και την εκμετάλλευση, στόχος της παράστασης ήταν να συμβάλει στην ενεργοποίηση της αντίδρασης του παιδιού-θεατή απέναντι στο φαινόμενο της βίας.

Ήταν μια εξαιρετική παράσταση, που ενθουσίασε όλα τα παιδιά και δίδαξε ταυτόχρονα πως η καλοσύνη και η τιμιότητα, παρά τα εμπόδια και τις δυσκολίες, κάποια στιγμή ανταμείβονται.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο σχολείο μας, δίνοντας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς τις καλύτερες ευχές για το 2018.

Η κοπή της πίτας έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου παρουσία των μελών του Δ.Σ του συλλόγου, των εκπαιδευτικών και των μικρών μαθητών, μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα, σκορπίζοντας χαρά και δώρα στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.

Φωτογραφίες από δραστηριότητες των μαθητών της Β΄ τάξης και από τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.