Άγιος Βασίλης έρχεται ….. από τα ΕΛ.ΤΑ.

Μπορεί η εορταστική περίοδος να πέρασε αλλά ο Άγιος Βασίλης δεν μας ξέχασε!!! Σε συνέχεια των γραμμάτων που του έστειλαν οι μαθητές μας, απάντησε στον καθένα ξεχωριστά και δώρισε γραμματόσημα και φωτογραφίες παλαιών μοντέλων αυτοκινήτων!!!!!






» Διαβάστε περισσότερα


