IMG 3a0c189ee01461e85167f7da753e4386 V

Στις 5 Ιουνίου το σχολείο μας ανέλαβε την πρωτοβουλία να οργανώσει δράσεις αναφορικά με τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος. Στο χώρο του σπουδαστηριου συγκεντρωθηκαμε, ακούστηκαν τραγούδια  και ποιήματα για την προστασία του περιβάλλοντος ενώ παρουσιαστηκαν δύο προβολές.Η πρώτη από τη δασκάλα της Β τάξης κ. Γεωργακά Αναστασία για την προστασία των αδέσποτων κατοικίδιων  και η δεύτερη από τις δασκάλες της Γ και Ε τάξεων , οι οποίες παρουσίασαν το πρόγραμμα του σχολικού λαχανοκηπου.Γονείς προκλήθηκαν και παρακολουθησαν την εκδήλωση ενώ στο τέλος μοιράστηκαν αρωματικά  φυτά  από τον κήπο του σχολείου!Πολλά συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες!