Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν στον 19ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά», που διοργανώνεται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Oι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον 19ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά», που διοργανώνεται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Έναν διαγωνισμό που συνδυάζει τη γνώση με τη διασκέδαση και προσεγγίζει τα Μαθηματικά ως ένα ευχάριστο πνευματικό παιχνίδι. Η συμμετοχή στον διαγωνισμό δίνει την ευκαιρία στους μαθητές: να εξασκήσουν τη μαθηματική τους σκέψη σε ευφάνταστα προβλήματα, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους, να ανακαλύψουν τη δημιουργική πλευρά των Μαθηματικών, να χαρούν τη διαδικασία της ανακάλυψης μέσα από την ομαδικότητα και την πρόκληση. Πρόκειται για μια σπουδαία μαθησιακή εμπειρία που ενθαρρύνει την αγάπη για τα Μαθηματικά, χωρίς άγχος και πίεση, με στόχο την καλλιέργεια της μαθηματικής κουλτούρας από νωρίς. Καλή επιτυχία στους μαθητές μας! Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή σας!
25η Μαρτίου – Εθνική Επέτειος | Δημοτικό Σχολείο Χέρσου
Από τον εκκλησιασμό, στο Μνημείο Ηρώων, μέχρι την παρέλαση – στιγμές περηφάνειας και μνήμης για τους μαθητές μας.
Με υλικό από το σχολείο και την πολύτιμη συμβολή της κ. Ελένης Κωνσταντινίδου, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την άδεια χρήσης.
Ε΄: Sprachen und Länder- Interaktives Spiel / Χώρες και Γλώσσες – Διαδραστικό Παιχνίδι
Η αξιοποίηση του παιχνιδιού και των βιωματικών δραστηριοτήτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία ενός ασφαλούς και θετικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Για τον λόγο αυτό, επιλέξαμε ένα διαδραστικό παιχνίδι που ενισχύει τη συγκέντρωση και την εστίαση σε λεκτικά ερεθίσματα.
Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθητές ακούνε λέξεις που αφορούν χώρες και γλώσσες. Όταν ακούνε μια γλώσσα, χτυπούν παλαμάκια δύο φορές, ενώ όταν ακούνε μια χώρα, κάνουν ένα μικρό άλμα επιτόπου. Αυτή η προσέγγιση διευκολύνει τη σύνδεση με προϋπάρχουσες γνώσεις και την ομαλή μετάβαση στο νέο περιεχόμενο, δημιουργώντας παράλληλα μια ευχάριστη και διασκεδαστική ατμόσφαιρα
25η Μαρτίου: Ημέρα Μνήμης και Υπερηφάνειας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Χέρσου τίμησαν με σεβασμό και ενθουσιασμό την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Με παρουσιάσεις, εικαστικά, αφίσες, ποιήματα και τραγούδια, ζωντάνεψαν την ιστορία και μετέφεραν το μήνυμα της ελευθερίας και της εθνικής μας ταυτότητας.
Μέσα από στιγμιότυπα γεμάτα συγκίνηση και περηφάνια, μοιραζόμαστε μαζί σας ένα μικρό αφιέρωμα στην ξεχωριστή αυτή ημέρα, αποτυπώνοντας τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή των παιδιών μας.
https://drive.google.com/file/d/1na8BPpKmLZ-ZLHYxlDkum_mjxTEK1Jcr/view?usp=sharing
Χρόνια πολλά σε όλους!
Γ, Δ & ΣΤ: Από το ζύμωμα… στη σκηνή! Οι μαθητές μας παρουσίασαν την πίτα περέκ μέσα από ένα μοναδικό θεατρικό δρώμενο!

Η Γ’ τάξη έφτιαξε παραδοσιακή ποντιακή πίτα περέκ!



Οι μαθητές της Γ’ τάξης κατασκεύασαν ηλιακά αυτοκίνητα!
Στο πλαίσιο της Ενότητας 10 “Άνθρωποι και μηχανές” του μαθήματος της Γλώσσας οι μαθητές της Γ’ τάξης πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή δραστηριότητα!
Με φαντασία, δημιουργικότητα και επιστημονική σκέψη, οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού έβαλαν τα… γυαλιά στους ενήλικες, κατασκευάζοντας τα δικά τους ηλιακά αυτοκίνητα! Μέσα από αυτή τη βιωματική δραστηριότητα, τα παιδιά όχι μόνο ήρθαν σε επαφή με την ανανεώσιμη ενέργεια, αλλά ανέπτυξαν δεξιότητες τεχνολογίας , περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και συνεργασίας.
Διαθεματική μάθηση → Η δραστηριότητα συνδέει τη γλώσσα, τις φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά και τη μηχανική, επιτρέποντας στους μαθητές να μάθουν μέσα από την πράξη.
Κριτική σκέψη & επίλυση προβλημάτων → Τα παιδιά σχεδίασαν, πειραματίστηκαν και βελτίωσαν τις κατασκευές τους, αναπτύσσοντας δεξιότητες STEM.
Επιστημονική προσέγγιση → Ανακάλυψαν πώς λειτουργεί η ηλιακή ενέργεια και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.
Τα ηλιακά αυτοκίνητα δεν ήταν απλώς μια τεχνολογική κατασκευή, αλλά και μια καλλιτεχνική δημιουργία! Οι μαθητές διακόσμησαν τα οχήματά τους με χρώματα, σχέδια και ευφάνταστα στοιχεία, αποδεικνύοντας ότι η επιστήμη και η τέχνη μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά.
Περιβαλλοντική & ενεργειακή ευαισθητοποίηση
Τα παιδιά έμαθαν ότι:
Η ηλιακή ενέργεια είναι μια καθαρή, ανεξάντλητη και φιλική προς το περιβάλλον πηγή ενέργειας.
Η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μειώνει την εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα και συμβάλλει στην προστασία του πλανήτη.
Τα ηλιακά οχήματα είναι το μέλλον της βιώσιμης μετακίνησης και αποτελούν λύση για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Το συγκεκριμένο έργο βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον. Μέσα από αυτή τη δράση, οι μικροί μας επιστήμονες έγιναν πρεσβευτές της οικολογικής μετακίνησης!
Μάθηση μέσα από τη δράση!
Η κατασκευή ηλιακών αυτοκινήτων δεν ήταν απλά ένα παιχνίδι, αλλά ένα μάθημα ζωής! Οι μαθητές έμαθαν πως η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, αρκεί να χρησιμοποιείται σωστά.
Το μέλλον είναι στα χέρια των παιδιών!
Β΄-ΣΤ΄: Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα “Οργανούληδες” του Ιδρύματος Ωνάση







Δ και ΣΤ: «Ταπερίστας 2024-25» – Παραδοσιακή ποντιακή πίτα περέκ!













