3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας αφιέρωσε χρόνο σε δράσεις ευαισθητοποίησης με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε μια βιωματική δραστηριότητα, κατά την οποία μπήκαν – έστω και για λίγο – στη θέση ενός ανθρώπου με οπτική αναπηρία, προσπαθώντας να δημιουργήσουν με κλειστά μάτια.

7a360f78 5ed9 4f7c 9f1e db2124c96cd8

Στο πλαίσιο της δράσης, παρακολουθήσαμε επίσης μια σύντομη ταινία σχετική με την αναπηρία, η οποία αποτέλεσε αφορμή για σκέψη και συζήτηση. Στη συνέχεια, τα παιδιά αποτύπωσαν μέσα από ζωγραφιές σκέψεις, συναισθήματα και μηνύματα για τη διαφορετικότητα, τονίζοντας την αξία της ισότητας, της φιλίας και της αποδοχής.

9e362e24 3c1f 4637 9c8b 7775c6085c08 2febda25 0e00 4440 b79a 389c178cd43d

Μέσα από τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας επιδιώκει να καλλιεργεί ενεργούς, ευαίσθητους και υπεύθυνους πολίτες, που αναγνωρίζουν τη διαφορετικότητα ως πλούτο και συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι έχουν θέση.

Συμμετοχή στη δράση προληπτικής ιατρικής/οδοντιατρικής “Ιπποκράτης”

Την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής και οδοντιατρικής «Ιπποκράτης», το οποίο υλοποιείται από τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», υπό την αιγίδα του Δήμου Αρταίων.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στον ειδικά διαμορφωμένο κινητό ιατρικό σταθμό «Ιπποκράτης», που βρισκόταν σταθμευμένος μπροστά από το πρώην Δημαρχιακό Κατάστημα της Δημοτικής Ενότητας Ανέζας. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για θέματα στοματικής υγείας, πρόληψης και φροντίδας του σώματος, συμμετέχοντας σε διαδραστικές δραστηριότητες και προληπτικούς ελέγχους από εξειδικευμένο προσωπικό.

a56f0501 3227 4d03 86bb 25ff6f944520 Screenshot 2025 12 14 235036

Συμμετοχή στην Εθνική Δράση κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας.

Στις 23 Οκτωβρίου, το σχολείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το Ταξίδι της Τροφής» του οργανισμού “Μπορούμε”, στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας.

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την προώθηση υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών συνηθειών, καθώς και την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από τη σπατάλη τροφίμων. Μέσα από βιωματικό εργαστήριο, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη διαδρομή της τροφής , τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στη μείωση της σπατάλης τροφίμων στην καθημερινότητά μας.

Η δράση υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Screenshot 2025 12 14 233634 IMG 20251023 131841

Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), στο σχολείο μας υλοποιήθηκε εκπαιδευτικές δραστηριότητες με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ψυχικής υγείας, συναισθημάτων και ευεξίας.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και ομαδικά παιχνίδια μέσα από τα οποία είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναγνωρίσουν τη σημασία της συναισθηματικής ισορροπίας και να κατανοήσουν τη σημασία της φροντίδας του εαυτού και των άλλων.

IMG 20251017 114112 1 IMG 20251017 122437 300x169 1 IMG 20251029 132430

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αεροπορικό Απόσπασμα Ακτίου (05-11-25)

Με αφορμή τον εορτασμό της Πολεμικής Αεροπορίας στις 8 Νοεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αεροπορικό Απόσπασμα Ακτίου (FOB Aktion).

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά δύο αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας, ένα Mirage και ένα Phantom, και να ενημερωθούν για τη λειτουργία, τη χρήση και τον ρόλο τους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε και η επίδειξη–αναπαράσταση σύλληψης κακοποιού με τη συνδρομή στρατιωτικού σκύλου, η οποία ενθουσίασε τους μαθητές και προσέλκυσε το ενδιαφέρον τους.

IMG 20251105 112045 IMG 20251105 105203 1 2 IMG 20251105 111329 1

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025 – «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

Το Δημοτικό Σχολείο Βίγλας συμμετείχε την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025 στη δράση που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας σε συνεργασία με τον Δήμο Αρταίων, στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025.
Με σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», οι μαθητές και μαθήτριες των ολιγοθέσιων σχολείων της περιοχής συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αθλητικές δραστηριότητες και παιδαγωγικά παιχνίδια, καλλιεργώντας τις αξίες της συνεργασίας, της συμμετοχής και της συμπερίληψης.
Μέσα σε ένα κλίμα χαράς και συναδελφικότητας, οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να αθληθούν, να δημιουργήσουν και να γνωριστούν μεταξύ τους, βιώνοντας στην πράξη τη χαρά της ομαδικότητας και της κίνησης στο φυσικό περιβάλλον.

Δείτε στιγμιότυπα από τη δράση μας:

3451 2

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η νέα σχολική χρονιά για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Βίγλας ξεκινά!

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 9:00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός στον αύλειο χώρο του σχολείου.

Ευχόμαστε σε όλους μια δημιουργική και εποικοδομητική σχολική χρονιά, γεμάτη υγεία, πρόοδο και συνεργασία!

Με εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου

Screenshot 1

Καλό καλοκαίρι!

Στις 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή μας γιορτή στην οποία τα παιδιά παρουσίασαν τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, ένα θεατρικό έργο και το βιντεάκι που φτιάξαμε όλοι μαζί για την Ιστορία του Σχολείου μας. Όλοι έμειναν ενθουσιασμένοι! Στο τέλος αποχαιρετήσαμε και τα παιδιά της Έκτης που πάνε στο Γυμνάσιο. Καλό ξεκίνημα παιδιά!

Καλό καλοκαίρι!

33ed6e33 6e5d 4628 8dee a162a8fba142

Προστατέψτε τον αργυροπελεκάνο!

Έφτασε το καλοκαίρι και οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου έκαναν έναν περίπατο στο χωριό. Κατά τη διάρκεια του περίπατου, κόλλησαν έξω από τα σπίτια τους και σε καταστήματα αφίσες προστασίας του αργυροπελεκάνου και γενικά της ορνιθοπανίδας του Αμβρακικού, που είχαν φτιάξει στα πλαίσια της δράσης για τον Ενεργό πολίτη.

4e30a9f2 ef67 474e ac33 7fb67b9b81a0 9870dde3 93b3 4993 888e d86ebee34702

Εξόρμηση στον Αμβρακικό!

Συνεχίζοντας τη δράση του Ενεργού πολίτη, αφήσαμε την τάξη και βγήκαμε στη φύση και το πεδίο. Σε συνεργασία με τον Φορέα Διαχείρισης Αμβρακικού και τους εργαζόμενούς του, τα παιδιά έβαλαν τα κυάλια τους και έκαναν ορνιθοπαρατήρηση σε λιμνοθάλασσα της Πρέβεζας. Ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής  Ιστορίας Νεοχωρίου Πρέβεζας. Σας ευχαριστούμε πολύ για αυτή τη βόλτα!

 

6f1a6b2a a5d9 403b b05b 0ad823443df4 4dfd684d 5499 4bab a87e 351224950378 1fdc06de 53ec 4b8d 94fc 3c5c4debbb64 00c989ef 5c26 4487 85e4 9fa82085330c