3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας αφιέρωσε χρόνο σε δράσεις ευαισθητοποίησης με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε μια βιωματική δραστηριότητα, κατά την οποία μπήκαν – έστω και για λίγο – στη θέση ενός ανθρώπου με οπτική αναπηρία, προσπαθώντας να δημιουργήσουν με κλειστά μάτια.
Στο πλαίσιο της δράσης, παρακολουθήσαμε επίσης μια σύντομη ταινία σχετική με την αναπηρία, η οποία αποτέλεσε αφορμή για σκέψη και συζήτηση. Στη συνέχεια, τα παιδιά αποτύπωσαν μέσα από ζωγραφιές σκέψεις, συναισθήματα και μηνύματα για τη διαφορετικότητα, τονίζοντας την αξία της ισότητας, της φιλίας και της αποδοχής.
Μέσα από τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας επιδιώκει να καλλιεργεί ενεργούς, ευαίσθητους και υπεύθυνους πολίτες, που αναγνωρίζουν τη διαφορετικότητα ως πλούτο και συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι έχουν θέση.

























