Καλοκαιρινή γιορτή!!!
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή λήξης, σηματοδοτώντας το τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς!
Οι μαθητές μας παρουσίασαν τραγούδια και ποιήματα, ενώ με ιδιαίτερη περηφάνια χόρεψαν παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς, τιμώντας την καταγωγή και την πολιτιστική τους κληρονομιά.
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης διασκεδαστικές σκυταλοδρομίες και παιχνίδια, χαρίζοντας στιγμές χαράς σε μικρούς και μεγάλους.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχαιρετισμού του αγαπημένου μας συμμαθητή, ο οποίος ολοκληρώνει τη φοίτησή του στο Δημοτικό και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στο Γυμνάσιο.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική παρουσία τους και ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους φίλους του σχολείου μας που μοιράστηκαν μαζί μας αυτή την όμορφη γιορτή!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!

























