Κάθε μαθητής παρουσίασε με δυο λέξεις τον εαυτό του στην τάξη (παιχνίδι σε κύκλο με μπάλα). Οι μαθητές παρατήρησαν φωτογραφίες παιδιών με διαφορετικά χαρακτηριστικά (εθνικότητα, θρησκεία, χρώμα) και σε ομάδες δημιούργησαν δύο λίστες:μια με τα κοινά και μια με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά, εμπειρίες και ενδιαφέροντα που μπορεί να έχουν με τα παιδιά των φωτογραφιών.Περιέγραψαν με παντομίμα(χωρίς λόγια) έννοιες όπως εαυτός,άλλος,συνεργασία,ομαδική εργασία για να τις βρουν οι συμμαθητές τους.
Συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας-παιχνίδι αυτογνωσίας για να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους.Κατέγραψαν επίσης πέντε προτερήματα και 5 ελαττώματα που έχουν.
Πρόσφατα σχόλια