Επισκέφτηκαν σήμερα το σχολείο μας τα τρία τμήματα της Δ΄τάξης του 9ου Δημ.Σχ. Πτολεμαΐδας.
Συμμετείχαν, μαζί με μας, στον τρύγο που κάναμε σε ένα αμπέλι του χωριού μας.
Ενθουσιάστηκαν από τον τρύγο, από τις ομορφιές του χωριού μας και από τη φιλοξενία μας και επιφυλάχτηκαν να την ανταποδώσουν.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το δάσκαλο του σχολείου μας Γοτουχίδη Κων. για την άψογη προετοιμασία όλης της δραστηριότητας καθώς και τη μητέρα του κ. Βαρβάρα για τα υπέροχα εδέσματα που ετοίμασε.
Κάναμε και στο σχολείο μας στις 5/10/2015 εκδηλώσεις για την Ημέρα του Αθλητισμού. Μας τίμησαν με την παρουσία τους οι αθλητές της πόλης μας Παπαδοπούλου Στ., Χατζηπαναγιωτίδου Μαρ, και Δεληγιώργης Αθ. Τους ευχαριστούμε για την παρουσία τους και για όσα είπαν στους μαθητές μας.
Με πλούσια θεματολογία και από διαφορετικές οπτικές προσέγγισαν οι μαθητές/τριες του Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας τον αέναο κύκλο της ροής του νερού ή ύδωρ (ὕδωρ στην καθαρεύουσα) ή οξιδάνιου κατά χημική ονοματολογία. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-15 γνώρισαν το συνεχή, μακρινό, κυκλικό ταξίδι του νερού από την αρχή του κόσμου.
Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής τα παιδιά άκουσαν και χόρεψαν μουσικές και τραγούδια που γράφτηκαν εμπνευσμένα από τις διαφορετικές μορφές και ποιότητες του νερού. Τη Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 παρουσίασαν σε γονείς και εκπαιδευτικούς τα χορευτικά δρώμενα από μυθολογία, παράδοση έως τη σύγχρονη εποχή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
1) Ένα νερό κυρά Βαγγελιώ (παιδιά Γ΄-Δ΄ τάξης
2) Ο χορός της βροχής (παιδιά Α΄ και τάξης)
3) Χορεύοντας με τον Ποσειδώνα και τις Νηρηίδες (παιδιά Γ΄- Δ΄ τάξης)
4) Χορεύοντας με τα κύματα (παιδιά Α΄ τάξης & Νηπιαγωγείου)
Με τη μουσειοσυσκευή του Μουσείου Ακρόπολης «ΠΑΜΕ ΑΚΡΟΠΟΛΗ» γιόρτασε το Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων Δευτέρα 18 Μαΐου 2015. Αυτή η μέρα είναι μια ευκαιρία να θυμόμαστε τη σημασία των Μουσείων στην ανάπτυξη του πολιτισμού και της κοινωνίας.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου προσέγγισαν με το υλικό της μουσειοσυσκευής το κόσμο της αρχαίας Αθήνας με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.
Μπροστά στα μάτια τους ζωντάνεψαν ανάγλυφα o Παρθενώνας στολισμένος με γλυπτά μοναδικής τέχνης, μεγαλοπρεπείς ναοί χτισμένοι από μάρμαρο όπου λατρεύονταν η θεά Αθηνά. Η εικονική ξενάγηση έγινε από τον κ. Ιωαννίδη Λουκά και την κα Μάγκου Νατάσα
Γνώρισαν το κακό που προκάλεσε ο Έλγιν το 1801 στα γλυπτά του Παρθενώνα και την κλεμμένη Καρυάτιδα, αναβίωσαν στιγμές από τα Μεγάλα Παναθήναια ξεκινώντας από το Πομπείο, πέρασαν την οδό των Παναθηναίων αναπαριστώντας τη «Πομπή των πέπλων» μεταφέροντας τον Πέπλο για να τον παραδώσουν στις ιέρειες που ανέλαβαν να ντύσουν με αυτόν το ξόανο της θεάς Αθηνάς. Ακολούθησαν μαθήτριες (κανηφόροι), με κάνιστρα (καλάθια) στο κεφάλι, τα οποία περιείχαν προσφορές για τη θεά, ηλικιωμένοι(θαλλοφόροι) που κρατούσαν κλαδιά ελιάς και κορίτσια με υδρίες στον ώμο (υδριαφόροι).
ξεκινώντας τη Πομπή των Πέπλων
ακολουθούν νεαρά κορίτσια(υδριαφόροι) με τις υδρίεςακολούθησαν οι Θαλλοφόροι γέροντες με κλαδιά ελιάς (θαλλούς) και τέλος είχαμε αναπαράσταση των ζώων προς το θυσιαστήριο
Έκαναν λοιπόν το δικό τους ταξίδι στο χώρο και το χρόνο πλουτίζοντας έτσι με γνώσεις και συναισθήματα.
Τη Δευτέρα 18/5 και ώρα 17.00 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Ενδοσχολικός εκφοβισμός (Bullying)».
Ομιλήτρια θα είναι η ψυχολόγος Πουταχίδου Όλγα.
Πρόγραμμα:
17.00- 17.15 Προβολή video σχετικού με το θέμα
17.30-18.00 Εισήγηση από την ψυχολόγο
Μετά θα ακολουθήσει συζήτηση και θα απαντηθούν τυχόν ερωτήματα.
Η παρουσία όλων των γονέων-κηδεμόνων κρίνεται απαραίτητη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.