Καστοριά

Επισκέφτηκε η Γ΄-Δ΄τάξη του σχολείου μας τον προϊστορικό οικισμό του Δισπηλιού και το ενυδρείο Καστοριάς. Οι μαθητές μας γύρισαν εντυπωσιασμένοι από αυτά που είδαν και έμαθαν.

DSCN0544 DSCN0557 DSCN0524 DSCN0528