Εκδρομή του σχολείου. Την Τετάρτη 3/6 πήγαμε εκδρομή στα λουτρά Πόζαρ και στην Έδεσσα.Περάσαμε πολύ καλά
Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη Επισκεφτήκαμε την Παρασκευή 5/6 τη βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας και συμμετείχαμε σε πολλές δράσεις.