











Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ έφτιαξαν ένα κολάζ για τη φιλία και πρότειναν στους συμμαθητές τους βιβλία που μιλούν για τη αξία της!
Τα παιδιά του σχολείου μας είχαν τη χαρά να ανοίξουν μία πινιάτα σε σχήμα βιβλίου με πολλές εκπλήξεις!
Η συμμετοχή όλων των παιδιών στις βιβλιοπαρουσιάσεις έπρεπε να ανταμειφθεί!
Το σχολείο μας επισκέφθηκε για ακόμη μία χρονιά το Δημοτικό σχολείο Πανόρμου, όπου εκεί τα παιδιά συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες! Ευχαριστούμε τόσο το σχολείο για την άριστη φιλοξενία του, όσο και τον σύλλογο γονέων κασι κηδεμόνων για τα υπεροχα κεράσματα!
Για ακόμη μία χρονιά ο σύλλογός μας γιόρτασε τους παππούδες και τις γιαγιάδες με ένα υπέροχο πρωινό στην αυλή του σχολείου μας!
Μία καινούρια σχολική χρονιά βρίσκει το σχολείο μας απόλυτα ανανεωμένο, με σύγχρονα μέσα, τα οποία θα συνοδεύουν μαθητές και εκπαιδευτικούς στο δρόμο της γνώσης!
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους!
Τα παιδιά του σχολείου μας καλωσορίζουν το Πάσχα με κατασκευές, λαμπάδες και κυνήγι αυγών!
Ευχαριστούμε πολύ και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα δωράκια των παιδιών!
Για άλλη μια φορά τους χαρίσατε χαμόγελα!
Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο!