«Χριστούγεννα με τον Σκρουτζ» μας παρουσίασαν οι μαθητές/μαθήτριες των Β’ & Γ’ τάξεων. Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές της παράστασης και ιδιαίτερα τις κ. Φοινικιανάκη Εύα, Σχοιναράκη Κατερίνα, Δουκουμετζάκη Μαρία, Τζαγκαράκη Εύα, Βλασάκη Ελένη και βέβαια όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που πήραν μέρος!
Καλά Χριστούγεννα!!!






