Την Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο του ΟΤΕ στη Νέα Κηφισιά. Mε μεγάλο ενδιαφέρον, ενημερώθηκαν για τον τρόπο που μεταδίδονταν σημαντικές πληροφορίες από την αρχαία εποχή μέχρι τη σύγχρονη ψηφιακή. Ακολούθησαν το ταξίδι της είδησης από τις φρυκτωρίες, στην ανακάλυψη του κώδικα Μορς, στη διανομή των σύντομων τηλεγραφημάτων, στο πρώτο τηλεοπτικό στούντιο μέχρι την gaming επικοινωνία.
Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Σελίδα 6 από 59
Ανακοινώσεις για την ενημέρωση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.
Την Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2026, εορτή των Τριών Ιεραρχών, οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας θα εκκλησιαστούν στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου. Η μετάβασή τους προς και από το Ιερό Ναό θα γίνει με τα πόδια. Σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης, θα υπάρξει τροποποίηση του προγραμματισμού μας. Στη συνέχεια, θα ακολουθηθεί το διδακτικό πρόγραμμα της ημέρας. Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά, καθώς και η μετακίνηση των μαθητών/τριών με το σχολικό λεωφορείο.
Αύριο Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2026, με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, τα σχολεία δε θα λειτουργήσουν λόγω αναμενόμενων κακών καιρικών συνθηκών. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν μέσω WebEx. Σχετικές οδηγίες θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε να διαβάσετε το μήνυμα του Αντιδημάρχου Σχολικής Στέγης εδώ
Στο πλαίσιο του εορτασμού της νέας χρονιάς, οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στην καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας. Πριν από την κοπή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την προέλευση και τη σημασία του εθίμου, μαθαίνοντας για την ιστορία του και τα μηνύματα που μεταφέρει. Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε σε ευχάριστο κλίμα, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να ανταλλάξουν ευχές για μια καλή, δημιουργική και γεμάτη υγεία νέα χρονιά.
Για να ξεφυλλίσετε το περιοδικό σε μορφή flipbook, πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
Σήμερα, η Γ’ και Δ’ τάξη επισκέφθηκαν το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών. Ξεναγήθηκαν στο χώρο και θαύμασαν εκθέματα απαράμιλλης ομορφιάς, που γεννούν μέσα σε όλους μας κύματα εθνικής υπερηφάνιας. Συνέδεσαν με επιτυχία ό,τι είδαν με τις γνώσεις τους από το μάθημα της ιστορίας.
Φέτος το Δεκέμβρη, το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, δημιουργία και αγάπη μέσα από μια σειρά όμορφων δράσεων. Οι μαθητές συμμετείχαν σε χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες, αφήνοντας τη φαντασία τους ελεύθερη, ενώ στηρίζοντας τη δράση «Το Αστέρι της Ευχής» (Make-A-Wish) έστειλαν μηνύματα ελπίδας και προσφοράς. Στα εργαστήρια ζαχαροπλαστικής μικροί και μεγάλοι συνεργάστηκαν, δημιουργώντας γλυκές και αρμυρές λιχουδιές και ζεστές αναμνήσεις. Παράλληλα, το πρόγραμμα «Ένα βιβλίο για την αγάπη» έδωσε την ευκαιρία να αναδειχθεί η αξία της προσφοράς και της ενσυναίσθησης, ενώ οι κάρτες με ευχές για την ψυχική υγεία μας θύμισαν πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας. Οι φετινές χριστουγεννιάτικες δράσεις αποτέλεσαν μια γιορτή συνεργασίας, ευαισθησίας και αλληλεγγύης εναρμονισμένες με το πνεύμα των Χριστουγέννων.







