Ο Σύλλογος Διδασκόντων με την υπ. αριθμ. 5 – 28/9/2022 πράξη του και θέμα 2ο ολοκλήρωσε τη διαδικασία οργάνωσης των εργαστηριών Δεξιοτήτων όπως είναι καταγραμμένα στον πίνακα που ακολουθεί:
Εργαστήρια Δεξιοτήτων Σχολικό έτος 2022-23
Θεματικός Κύκλος | Τίτλος Εργαστηρίου | Εκπαιδευτικοί | Τάξη | Χρόνος |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Μαθαίνω να τρέφομαι σωστά» | Παπαδημητρακοπούλου Ε – Σκουρλέτου Κ | Α | 2ο – 3ο Τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Θαλασσοδρομίες» | Παπαδημητρακοπούλου Ε – Σκουρλέτου Κ | Α | 1ο – 2ο Τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Δικαιοχώρα» | Παπαδημητρακοπούλου Ε – Σκουρλέτου Κ | Α | 3ο τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Ένα ρομπότ δίπλα μου» | Παπαδημητρακοπούλου Ε – Σκουρλέτου Κ | Α | 1ο Τρίμηνο |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Βάλε συναίσθημα παντού» | Θεοδωροπούλου- Παπαπάνος | Β | 1ο τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Σεισμός: Τώρα τι κάνω;» | Θεοδωροπούλου- Παπαπάνος | Β | 2ο τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Τα παιδιά έχουν δικαιώματα.» | Θεοδωροπούλου- Παπαπάνος | Β | 3ο τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Τα επαγγέλματα στη ζωή μας.» | Θεοδωροπούλου- Παπαπάνος | Β | 2ο τρίμηνο |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Κυκλοφορώ με ασφάλεια» | Οικονομόπουλος Σπ. | Γ | 1ο Τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Για το δάσος μαθαίνω ζω και δημιουργώ» | Οικονομόπουλος Σπ. | Γ | 1ο – 2ο Τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Δυναμώνω τη φωνή μου – Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης» | Οικονομόπουλος Σπ. | Γ | 2ο – 3ο Τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Βουτιά στις επιστήμες του νερού» | Οικονομόπουλος Σπ. | Γ | 3ο Τρίμηνο |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Κυκλοφορώ με ασφάλεια» | Τσιμπίρη Μ. – Τόκας Δ. | Δ | 1ο Τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Ανακύκλωση για λιγότερα σκουπίδια» | Τσιμπίρη Μ. – Τόκας Δ. | Δ | 1ο – 2ο Τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Σεβασμός και διακαιοσύνη» | Τσιμπίρη Μ. – Τόκας Δ. | Δ | 2ο – 3ο Τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Κουκλοπαίζουμε» | Τσιμπίρη Μ. – Τόκας Δ. | Δ | 3ο Τρίμηνο |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Οδική Ασφάλεια» | Στεμπίλη Π. | Ε | 1ο Τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Φιλοζωικά και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια» | Στεμπίλη Π. | Ε | 1ο – 2ο Τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Είσαι δίκαιος;» | Στεμπίλη Π. | Ε | 2ο – 3ο Τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Κουκλοπαίζουμε» | Στεμπίλη Π. | Ε | 3ο Τρίμηνο |
1.Ζω καλύτερα – Ευ ζην
|
«Το σώμα μου δεν είναι εχθρός»
|
Τσαφογιάννη Α.- Στεμπίλη Π. | Στ | 1ο Τρίμηνο |
2.Φροντίζω το περιβάλλον
|
«Στα χρόνια τα παλιά»
|
Τσαφογιάννη Α.- Στεμπίλη Π. | Στ | 1ο – 2ο Τρίμηνο |
3.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
|
«Μοναδικός και διαφορετικός»
|
Τσαφογιάννη Α.- Στεμπίλη Π. | Στ | 2ο – 3ο Τρίμηνο |
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | «Έχω κίνητρα, επιμονή και αφοσίωση»
|
Τσαφογιάννη – Στεμπίλη | Στ | 3ο Τρίμηνο |
Καλή δύναμη σε μικρούς και μεγάλους τη νέα σχολική χρονιά