Αγαπητοί γονείς με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι μετά από μεγάλη προσπάθεια τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών συγκεντρώθηκαν και τακτοποιήθηκαν στη βιβλιοθήκη του σχολείου πολλά βιβλία ξένης και ελληνικής λογοτεχνίας, πεζογραφίας, ποίησης, ιστορικά, εγκυκλοπαιδικά κ.α. προκειμένου να λειτουργήσει στο χώρο μας δανειστική βιβλιοθήκη. Πολλές νέες εκδόσεις παιδικής λογοτεχνίας προήλθαν από το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη κατόπιν συνένωσης των δύο σχολικών μονάδων. Για τον τρόπο δανεισμού θα δοθούν άμεσα οδηγίες από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς σε κάθε τάξη. Ευελπιστούμε στην καλή συνεργασία και συμμετοχή σας στην προσπάθεια μας αυτή, παροτρύνοντας τα παιδιά να ασχοληθούν με την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων ώστε να αγαπήσουν το βιβλίο και να απολαύσουν τα οφέλη της φιλαναγνωσίας.
Δανειστική βιβλιοθήκη
Αναστολή λειτουργίας σχολείων
Με απόφαση του Δημάρχου Κύμης-Αλιβερίου, την Τρίτη 30-Ιανουαρίου 2024 δε θα λειτουργήσουν όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου λόγω έντονων καιρικών φαινομένων.
Κοπή πίτας 2024
Την Παρασκευή 19-1-2024 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας για το νέο έτος 2024. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πρόσφερε τις βασιλόπιτες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Στους τυχερούς μαθητές που κέρδισαν το φλουρί της πίτας μοιράστηκαν δώρα από τα μέλη του συλλόγου. Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους, με υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο στους μαθητές μας!
Κάλεσμα σε σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΥΜΗΣ
“Σεμινάριο πρώτων βοηθειών” διάρκειας τριών ωρών , θα διεξαχθεί στο Αλιβέρι υπό την αιγίδα του ΕΚΑΒ με εκπαιδευτή το διασώστη του ΕΚΑΒ, κ. Αναγνώστου Αναστάσιο.Απευθύνεται σε εκπ/κούς και είναι ανοιχτό στο κοινό .Θα πραγματοποιηθεί στο 1ο Δημοτικό σχολείο Αλιβερίου(αίθουσα εκδηλώσεων) αύριο Κυριακή 28 Ιανουαρίου στις 10.30΄-13.30΄.
Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση
Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση
Στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής μας κοινότητας για θέματα που αφορούν τα παιδιά και απασχολούν γονείς και εκπαιδευτικούς, το σχολείο/νηπιαγωγείο μας, σε συνεργασία και με άλλες σχολικές μονάδες της περιοχής μας, προγραμματίζει τη διεξαγωγή μιας απογευματινής ενημερωτικής συνάντησης με την παιδοψυχίατρο κ. Ιουλία Καρατζά. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024 στις 4.00 μ.μ.Κατόπιν και της διερεύνησης των προτιμήσεων των γονέων/κηδεμόνων, το θέμα της συνάντησης είναι “Όρια & πρακτικές γονεϊκής διαπαιδαγώγησης”
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Webex. Παρακαλούμε σημειώστε στην ακόλουθη φόρμα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία θα σας αποστείλουμε τον σύνδεσμο της διαδικτυακής ενημερωτικής συνάντησης. Όσοι/όσες έχουν ήδη συμπληρώσει το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο στη φάση της διερεύνησης δεν χρειάζεται να το επαναλάβουν.
https://forms.gle/kdGcMqooCbAbRTVNA
Οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αξιοποιηθούν μόνο για αυτόν τον λόγο και θα διαγραφούν στη συνέχεια.
Εκ μέρους των συνεργαζόμενων σχολικών μονάδων.
Πρόσκληση σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση
Αγαπητοί γονείς, στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής μας κοινότητας για θέματα που αφορούν τα παιδιά και απασχολούν γονείς και εκπαιδευτικούς, το σχολείο/νηπιαγωγείο μας, σε συνεργασία και με άλλες σχολικές μονάδες της περιοχής μας, προγραμματίζει τη διεξαγωγή μιας απογευματινής ενημερωτικής συνάντησης με την παιδοψυχίατρο κ. Ιουλία Καρατζά.
Η συνάντηση προγραμματίζεται για την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024 στις 4.00 μ.μ. με προτεινόμενα θέματα εκ μέρους της εισηγήτριας:
- Διερεύνηση παιδικής σεξουαλικότητας
- Σχολικός εκφοβισμός
- Όρια & πρακτικές γονεϊκής διαπαιδαγώγησης
- Διαταραχή ηλεκτρονικού παιχνιδιού
Πρωτίστως ωστόσο επιθυμούμε η συνάντηση αυτή να ανταποκριθεί κατά το δυνατόν και στις δικές σας ανάγκες, και για τον λόγο αυτόν μπορείτε να επιλέξετε ποιο από τα παραπάνω θέματα θα επιθυμούσατε να αποτελέσει αντικείμενο της συνάντησης ή και να προτείνετε κάποιο δικό σας θέμα. Παρακαλούμε, οι προτάσεις θεμάτων προς συζήτηση να έχουν υποβληθεί έως την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου, προκειμένου να τις επεξεργαστούμε και να οριστικοποιηθεί το τελικό θέμα της συνάντησης.
Εφόσον λοιπόν επιθυμείτε να συμμετάσχετε σε αυτήν την ενημερωτική συνάντηση, ή/και να προτείνετε κάποιο σχετικό θέμα, παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα, σημειώνοντας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία θα σας αποστείλουμε τον σύνδεσμο της διαδικτυακής συνάντησης που θα γίνει μέσω της εφαρμογής Webex. Η αποστολή του συνδέσμου θα γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
https://forms.gle/P3tEBS5jQxcCZbkE9
(Από τις ερωτήσεις της φόρμας, η μόνη υποχρεωτική είναι αυτή για την καταχώριση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία θα κοινοποιήσουμε τον σύνδεσμο της διαδικτυακής συνάντησης)
Εκ μέρους των συνεργαζόμενων σχολείων.
1o Νηπιαγωγείο Αλιβερίου
1ο Δημ. Σχολείο Αλιβερίου
2ο Δημ. Σχολ. Αλιβερίου
Δημ. Σχολ. Αυλωναρίου
Δημ. Σχολείο Αγίου Λουκά
Δημ. Σχολείο Βιτάλων
Δημ. Σχολείο Δύστου
Δημ. Σχολείο Κονιστρών
Δημ. Σχολείο Κριεζών
Δημ. Σχολείο Μονοδρίου
Δημ. Σχολείο Οκτωνιάς
Δημ. Σχολείο Οξυλίθου
Νηπιαγωγείο Καράβου
Νηπιαγωγείο Κονιστρών
Νηπιαγωγείο Μονοδρίου
Νηπιαγωγείο Νεοχωρίου
«Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού»
Πατήστε ΕΔΩ για την σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ
Γιορτή Χριστουγέννων 21-12-2023
Την Πέμπτη 21-12-2023 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου όπου έλαβαν μέρος όλοι οι μαθητές. Τα παιδιά της Α΄και Β΄τάξης παρουσίασαν το θεατρικό Ο γερο Χρόνος και τα παιδιά του, οι μαθητές της Γ΄και Δ΄τάξης μας μετέφεραν με το δικό τους τρόπο Το Αληθινό Μήνυμα των Χριστουγέννων και οι μαθητές της Δ΄Ε΄και ΣΤ τάξης έψαλλαν τα κάλαντα και άλλα παραδοσιακά τραγούδια με τη συνοδεία αρμόνιου από το μαθητή της Στ΄τάξης Δημήτρη Αντωνίου. Στο τέλος της γιορτής έκανε την καθιερωμένη του εμφάνιση ο Αϊ Βασίλης προσφέροντας τα δώρα του στα παιδιά. Θερμές ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων για την συμμετοχή και την προσφορά του στην εκδήλωση μας.
Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά με υγεία και όλα τα καλά!!!
Ευχές από το Σύλλογο Διδασκόντων
Όλοι εμείς από το Δημοτικό σχολείο Αγίου Λουκά ευχόμαστε στους μαθητές μας, στις οικογένειες τους και σε όλο τον κόσμο υγεία ,αγάπη ,ευημερία και ο καινούριος χρόνος να φέρει ειρήνη και γαλήνη ώστε κανένα παιδί σε όποιο μέρος της γης κι αν βρίσκεται να μην πεινά, να μην κρυώνει και να μην πονά.
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος 2024
- Αρχική
- Ιστορικόν Λεύκωμα (αρχείο Ε. Παπαϊωάννου)
- Εκδηλώσεις
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Εσωτερικός Κανονισμός
- Μνημόνιο ενεργειών εκτάκτων καταστάσεων
- Τα νέα μας
- Συλλογικός προγραμματισμός.
- Επικοινωνία
- Ωρολόγια προγράμματα
- Φωτογραφικό υλικό (αρχείο Ε. Παπαϊωάννου)
- Διαιτολόγιο προγράμματος διατροφής
- Υπηρετήσαντες διδάσκαλοι
- Εκπαιδευτικοί
- Τάξεις
















Πρόσφατα σχόλια