Η 25η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα κατά την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών.
Η βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών είναι μια παγκόσμια πανδημία. Είναι μια ηθική προσβολή για όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια, ένα σημάδι ντροπής για όλες μας τις κοινωνίες και ένα σημαντικό εμπόδιο για μια συνεκτική, ισότιμη και αειφόρο ανάπτυξη. Στον πυρήνα της, η βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών είναι η εκδήλωση μιας βαθιάς έλλειψης σεβασμού – μιας αποτυχίας των ανδρών να αναγνωρίσουν την εγγενή ισότητα και αξιοπρέπεια των γυναικών. Πρόκειται για ένα ζήτημα θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Απόσπασμα από το μήνυμα του Αντόνιο Γκουτέρες (Γ. Γ. Ηνωμένων Εθνών)
Με αφορμή τα παραπάνω και την συγκεκριμένη ημέρα παραθέτουμε και κάποιες αφίσες κατά της βίας γενικότερα τόσο της ενδοοικογενειακής όσο και της σεξουαλικής κακοποίησης των ανηλίκων.
Ακολουθούν χρήσιμα τηλέφωνα για ανθρώπους που βιώνουν ενδοοικογενειακή βία.








Μετά από απόφαση του συλλόγου Διδασκόντων και σε συνεργασία με το σύλλογο Γονέων, στα πλαίσια γνωστικών ενοτήτων της διδαχθείσης ύλης και με βάση την αρχή της επικαιρότητας, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν στην αξία υλική και συμβολική του ιερού δέντρου της ελιάς.





























