Με νέα ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων την Τρίτη 25/1 ΚΑΙ την Τετάρτη 26/1 ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση μέσω Webex λόγω της κήρυξης γενικής αργίας στις περιοχές στις οποίες τα
σχολεία παραμένουν κλειστά με απόφαση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εξ αιτίας της κακοκαιρίας (καθώς δεν θα υπάρχει ούτε διοικητικό προσωπικό για την τεχνική υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης). Στις περιοχής που δεν έχουν πληγεί, τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά.
Σελφ τεστ δεν θα διενεργηθούν αύριο στις περιοχές με κλειστά σχολεία. Θα δοθούν νέες οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το πρόγραμμα διενέργειας σελφ τεστ αυτήν την εβδομάδα στις περιοχές αυτές.
Σύμφωνα με τα παραπάνω και όλα τα σχολεία της Λέρου ΔΕΝ θα πραγματοποιήσουν εξ αποστάσεως μαθήματα μέσω Webex.
Μπορείτε να δείτε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κάνοντας κλικ ΕΔΩ και ΕΔΩ.












