Την Τετάρτη 3 Μαΐου με αφορμή τον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης που υλοποιεί ο Δήμος Λέρου σε συνεργασία με το επιστημονικό προσωπικό της Followgreen αλλά και την συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση “Πάμε Ανακύκλωση”, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κος Μουρούτσος Γιώργος και κα Κοτσώνη Αδαμαντία ενημέρωσαν τα παιδιά της σχολικής μας κοινότητας με τη χρήση εποπτικού υλικού και την προβολή εκπαιδευτικών video για την αξία της ανακύκλωσης αλλά και για τον σεβασμό με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζουμε το περιβάλλον.

-
Πρόσφατα Άρθρα
- Εορτή λήξης σχολικής χρονιάς 2025-26 13 Ιουνίου 2026
- Ένα πιο όμορφο και ασφαλές προαύλιο για τα παιδιά μας! 13 Ιουνίου 2026
- Τιμητική διάκριση για το σχολείο μας στον σχολικό μαραθώνιο ανακύκλωσης! 13 Ιουνίου 2026
- Τρώω σωστά, μεγαλώνω σωστά! 12 Ιουνίου 2026
- Σχολείο σημαίνει όμορφες αναμνήσεις! 9 Ιουνίου 2026
- Μα τι κάνουν οι μεγάλοι όλη μέρα; 2 Ιουνίου 2026
- Επίσκεψη στο Γυμνάσιο 31 Μαΐου 2026
- Το πιο γλυκό ψωμί στο σχολείο μας! 29 Μαΐου 2026
- Η ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου στο σχολείο μας! 26 Μαΐου 2026
- Γνωρίζοντας το άθλημα της αντισφαίρισης! 25 Μαΐου 2026

































