Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών , οι μαθητές / τριες της Β’ τάξης γνώρισαν μια διαφορετική εικαστική προσέγγιση που στόχο είχε την επαναχρησιμοποίηση και αξιοποίηση τσαλακωμένων κομματιών χαρτιού. Έτσι ,δημιούργησαν ατομικά μικρούς πίνακες- κάδρα ακανόνιστων χρωματιστών γραμμών ακολουθώντας κάθε φορά τις τυχαίες “τσακίσεις” που προέκυπταν όταν τσαλάκωναν ένα χαρτί.
Το αποτέλεσμα τους εντυπωσίασε και διαπίστωσαν πώς κάτι φαινομενικά αχρείαστο μπορεί να αποτελέσει πηγή τέχνης.