Με αφορμή την 5η διδακτική ενότητα στο μάθημα της Γλώσσας “Πάμε για ψώνια”, μελετήσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης και τις μορφές της ( τηλεοπτική, έντυπη, ραδιοφωνική κ.α)
Επιπλέον συσχετίσαμε τις διάφορες διαφημίσεις με τα προϊόντα που προμηθευόμαστε και αναπτύξαμε την κριτική μας σκέψη αναφορικά με το κατά πόσο αγοράζουμε και καταναλώνουμε αγαθά που όντως έχουμε ανάγκη. Τέλος αναφερθήκαμε στις βασικές πληροφορίες που μπορούμε να αντλήσουμε από τις συσκευασίες των προϊόντων.
Όλα τα παραπάνω αποτυπώθηκαν σε μια “ζωντανή” αφίσα που δημιούργησαν τα παιδιά , χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους αλλά και ανακυκλώσιμα υλικά- συσκευασίες από τα καθημερινά τους ψώνια.