Στο πλαίσιο Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η δράση: “Μιλώντας για τον εκφοβισμό και τη βία στο σχολείο”.
Αρχικά η δράση ξεκίνησε με μία διερευνητική συζήτηση για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους σχετικά με το θέμα και προσπάθησαν να ορίσουν τις έννοιες της “σχολικής βίας” και του “εκφοβισμού”. Στη συνέχεια έγινε μια παρουσίαση Power Point για ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τις μορφές εκφοβισμού, τον ρόλο του θύτη, του θύματος, του παρατηρητή, τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.
(παρουσίαση Power Point: 6η Μαρτίου Ημέρα σχολικής βίας )
Μετά την προβολή της παρουσίασης και της συζήτησης που έγινε κατά τη διάρκειά της, πραγματοποιήθηκε η ομαδική δραστηριότητα “Είναι εκφοβισμός ή όχι;”, στην οποία τα παιδιά κλήθηκαν να διαβάσουν διάφορες μικρές ιστορίες και να αποφασίσουν αν πρόκειται για περιστατικό εκφοβισμού ή όχι αιτιολογώντας την απάντησή τους με βάση τα όσα ειπώθηκαν στην παρουσίαση του Power Point.
Κλείνοντας τη δράση, τα παιδιά παρακολούθησαν την ταινία μικρού μήκους “Το παιδί με την κόκκινη γραμμή” https://youtu.be/O_K0zlLrGRI και κατασκεύασαν σημαιάκια στα οποία γράφτηκαν από τα παιδιά συνθήματα κατά του σχολικού εκφοβισμού.