ls project 3 slide 1

Το σχολείο μας ανάμεσα στις 68 αιτήσεις στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Learning from the Extremes”

ls project 3 slide 1Το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Πέτρου εργάστηκε εντατικά, με τον συντονισμό της δασκάλας κ. Ευτυχίας Τούλιου, ώστε να κατεβάσει υποψηφιότητα μέσω αίτησης για χρηματοδότηση και αναλυτικό σχέδιο δράσης με προϋπολογισμό για προμήθεια και αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού, στο πλαίσιο της πρόσκλησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως φορέας και Συντονιστής Εταίρος για την ευρωπαϊκή σύμπραξη με τίτλο: “Learning from the Extremes” (https://learningfromtheextremes.eu/).

Η πρόσκληση αφορούσε τις απομακρυσμένες σχολικές μονάδες σε αγροτικές περιοχές για τις χώρες που εκπροσωπούνται από φορείς- εταίρους στο πρόγραμμα και συγκεκριμένα για την Ελλάδα θα εγκρίνονταν 10 σχέδια δράσης, για εξοπλισμό, με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας της σχολικής ζωής.

Η πρότασή μας κατατέθηκε εμπρόθεσμα, 30 Σεπτεμβρίου 2022, και το σχέδιο δράσης αφορούσε στη δημιουργία ενός καινοτόμου κέντρου εκπαίδευσης για το School & Radio Podcast. Τα αποτελέσματα της επιλογής δημοσιεύτηκαν (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/398622_learning-extremes-ta-10-sholeia-poy-epelexe-iep-gia-hrimatodotisi) και παρότι η πρότασή μας δεν επιλέχθηκε από την Επιτροπή, θα συνεχίζουμε την προσπάθεια να αναβαθμίσουμε το σχολείο μας  για τις συγκεκριμένες υποδομές και θα ευχηθούμε Καλή Επιτυχία στα 10 σχολεία της Ελλάδας, και των υπόλοιπων χωρών, που θα συμμετέχουν ενεργά στην επόμενη φάση του έργου και θα υλοποιήσουν τα σχέδιά τους αξιοποιώντας το χρηματικό ποσό για την προμήθεια σύγχρονων μέσων στα σχολεία τους προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας.

Ευελπιστούμε και σε άλλες σχετικές δράσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που δείχνουν έμπρακτα ότι στηρίζουν και νοιάζονται για το δημόσιο σχολείο.

2 άποψεις για το “Το σχολείο μας ανάμεσα στις 68 αιτήσεις στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Learning from the Extremes”

  1. Η προσπάθεια για τη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής ζωής και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου με καινοτόμες δράσεις έγινε και με το παραπάνω, σύμφωνα με την πρόταση που κατατέθηκε από το σχολείο μας.
    Το γεγονός ότι ότι δεν επιλέχθηκε τη συγκεκριμένη στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει ανάλογη προσπάθειά για μελλοντικές σχετικές δραστηριότητεςτου Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που μπορούν να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

  2. Το γεγονός και μόνο της συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα <>, δείχνει ότι μπορεί να είμαστε ένα σχολείο μικρό σε σχέση με το μαθητικό δυναμικό, αλλά πολύ μεγάλο σε θέληση και διάθεση για βελτίωση της ποιότητας της σχολικής ζωής και την επίτευξη υψηλών στόχων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση