Στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην προσπάθειά μας, ως σχολική κοινότητα, να προωθήσουμε μια κουλτούρα κατανόησης, σεβασμού, αλληλεγγύης και αποδοχής της διαφορετικότητας, οργανώσαμε κινητικές δραστηριότητες με σκοπό να δώσουμε την ευκαιρία στους/στις μαθητές/-τριές μας να μπουν στη θέση των ανθρώπων με οπτική αναπηρία. Με τον τρόπο αυτό, ο μαθητής με την απώλεια οπτικής ανατροφοδότησης, μαθαίνει να “εκμεταλλεύεται” τις υπόλοιπες αισθήσεις. Επιπλέον, μπαίνοντας στη θέση ενός τυφλού ατόμου αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του.