“Η θάλασσα που θέλω να έχω!”
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες Ε’-ΣΤ’ τάξης και στην εκπαιδευτικό κ. Παπαδημητράκη Μαριάννα για τη συμμετοχή τους, στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών, στον διαγωνισμό του Κοινωφελούς Ιδρύματος “Αθανάσιος… Διαβάστε περισσότερα »