Καθώς το ταξίδι της φετινής σχολικής χρονιάς έφτανε στο τέλος του, οι μαθητές μας επιβιβάστηκαν συμβολικά στο «Καράβι των Αναμνήσεών μας», γεμίζοντάς το με σκέψεις, συναισθήματα και πολύτιμες στιγμές που θα κρατήσουν για πάντα στην καρδιά τους.
Αρχικά, τα παιδιά αναστοχάστηκαν τη χρονιά που πέρασε συμπληρώνοντας μικρά «παλιά χαρτιά» με αφορμές όπως: «Αυτό που παίρνω μαζί μου από το ταξίδι στο Δημοτικό είναι…», «Η στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι…» και «Ευχαριστώ…». Μέσα από τις απαντήσεις τους αναδείχθηκαν φιλίες, χαρούμενες στιγμές, αγαπημένες δραστηριότητες και πολύτιμα μαθήματα ζωής.
Στη συνέχεια, οι σκέψεις τους τοποθετήθηκαν μέσα σε μικρά μπουκαλάκια-μηνύματα, όπως εκείνα που ταξιδεύουν στη θάλασσα μεταφέροντας ευχές και όνειρα. Τα μπουκαλάκια έγιναν τα κύματα που οδηγούν το καράβι μας, συμβολίζοντας όλες τις εμπειρίες που μας συντρόφευσαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Γιατί κάθε σχολική χρονιά είναι ένα μοναδικό ταξίδι. Και όσο κι αν αλλάζουν οι προορισμοί, οι αναμνήσεις, οι φιλίες και οι όμορφες στιγμές που μοιραζόμαστε συνεχίζουν να ταξιδεύουν μαζί μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλό ταξίδι στα επόμενα όνειρα και τους νέους προορισμούς! 












